seks in het bos

  • 1 April 2022
  • 7 reacties
  • 728 Bekeken

Badge

Is het raar dat ik seks in het bos geil vind ?


7 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Sja ik weet het niet hier op t forum vinden meet mensen dat ik vind het persoonlijk niet zo geil!

Reputatie 5
Badge +1

Nee dat is niet raar. Iedereen vindt wat anders spannend/geil.

Reputatie 4
Badge +1

De spanning is vooral omdat je betrapt kan worden, zelf vind ik het ook erg spannend om te vingeren in het bos en in een kleedhokje. Zelf wil ik later ook wel seks op openbare plekken zoals een bos.

Reputatie 7
Badge +9

Nee is niet raar, iedereen heeft zn eigen dingen wat die spannend vind.

Groetjes, Sano07

Reputatie 2

Heyy @Gfggggg,
Ieder zo zijn eigen kinks doe wat voor jouw goed voelt.  Hoewel het misschien heel spannend lijkt om seks te hebben in het openbaar zal ik het niet aanraden. het hebben van seks in het openbaar is op zich niet strafbaar. maar als dit voor overlast zorgt en iemand daar aangifte van doet, dan kan het strafbaar zijn als schennis van de eerbaarheid en kan je een geld boete krijgen. Ook staan sommige bossen er om bekend een ontmoetings plek is te zijn voor mannen om seks te hebben, oppassen dus.

Het is niet gek.  Je vind nou eenmaal leuk of spannend wat je leuk vind.  Ik vind het dan weer helemaal niet geil. Ik denk dan aan allerlei kruipende insecten enzo.  

Reputatie 5
Badge +3

ik snap dat het extra spannend/geil is om buiten of in het bos seks te hebben, lijkt mij ook leuk om weer eens te doen als het zomer is ;)

Reageer