Skip to main content
Vraag

Seks in een relatie

• June 21, 2025
  • 4 reacties
  • 393 Bekeken

Hey, eerste keer op dit platform. Ik ben op dit moment 15, mijn vriendin is ook 15. We zijn nu zo ongv 4 maanden samen. We zoenen en tongen enzo en we zitten ook aan elkaars lichaam als we dat doen om het even zo te zeggen maar niet onze geslachtsdelen.  Ze vind het volgensmij ook niet erg als ik in haar tiet of billen knijp. Maar waneer is het een goed moment om te beginnnen met seksueele dingen? Ik wil het opzich wel maar alleen als zij het ook wil. Ik wil haar niks forceren, maar ik wil ook niet raar overkomen als ik het haar vraag. Maar ik kan heus wel leven zonder seks dus nee is ook een andtwoord😅. Iemand tips?

4 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 22, 2025

Hee, ik zou er gewoon over beginnen. Kijk hoe zij er in staat. Misschien wilt zij ook meer, alleen weet ze niet hoe ze het tegen jou moet zeggen? 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 22, 2025

Die handen van jullie gaan vanzelf wel onder de kleren en naar de geslachtsdelen en dan merk je  wel of ze verder wil gaan.  Laat het gewoon aan het moment over want als je het eerst uitgebreid gaat bespreken leg je jezelf verplichtingen op  (‘ik moet mijn handen thuis houden’ of ‘ik heb hem gezegd dat hij in mijn broekje mocht’) en dat is dodelijk voor de romantiek en de spanning.  Je merkt het wel aan elkaar, dat je het allebei wilt.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 22, 2025

Hi, (meid 17). Er is niet echt een precies moment om te beginnen met sex naar mijn mening.  Ik zelf heb heel langer dan 1,5 jaar gewacht, maar ik heb ook vriendinnen die na een maand al sex hadden. Zolang het maar vanaf beide kanten goed gevonden wordt maakt het niet echt uit welke leeftijd je bent of hoe lang je samen bent. Ik zou het je vriendin gewoon vragen. Maar wel heel duidelijk maken dat je gwn wil weten hoe zij der in staat en het niet is om te pushen. Ook zou ik überhaupt even praten over wat voor voorbehoedsmiddelen je zou gebruiken dus of jij weet hoe je en condoom gebruikt en aan haar of ze op de pil zit of niet en ook hoe zij er in staat stel jullie raken toch wel zwanger. Dit zorgen bij mij dat ik al een hele stuk rustiger was en er ook meer van heb genoten. En stel je heb wel voor het eerst sex is een lang voorspel vaak het beste om mee te beginnen vond ik. Verder raad ik aan als je dus wel sex heb gehad het niet gelijk tegen je vrienden te vertellen. Die van mij weten ook nogsteeds niet dat ik en me vriend al sex hebben gehad. Want mensen hebben heel snel een mening over je. En bij meiden is die al heel snel een stuk negatiever dan bij jongens. Maar dat moet je zelf natuurlijk met je vriendin erover hebben en of ze er comfortabel bij is het te vertellen. Overigens de eerste keer heb ik ook gwn tijdens de sex gelagen want het is altijd een beetje stumpelen en door er gwn doorheen te praten en lachen maakt het ook wat minder ongemakkelijk. Hoop dat dit helpt.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 22, 2025

Ik zou gewoon vragen