Skip to main content
Vraag

Seks idee of fantasie

• June 6, 2020
  • 13 reacties
  • 1233 Bekeken

Ik ben 15 jaar en zou graag is bij een zwembad dus een kleedkamer binnen lopen of bij een camping het sanitair gebouw een douche binnen lopen of een groepskleedkamer (en dan bijv. seksuele handelingen te verichten) . Is dit handig of kan ik dit zomaar doen?

Alvast bedankt voor je antwoord 

(zou ook wel willen weten of jullie dit ook hebben) 

13 reacties

• June 6, 2020

Hey @Naamonbekend46 .

Ik denk niet dat dit handig is. Ik zelf zou het dus ook afraden. Ook om meerdere redenen.

En te beantwoorden op je laatste vraag. Nee ik zelf heb dit niet maar ja ik ben zelf ook een vak apart laat ik het maar zo zeggen.

Groetjes gebruiker c 

• June 6, 2020

Hey @Naamonbekend46 .

Ik denk niet dat dit handig is. Ik zelf zou het dus ook afraden. Ook om meerdere redenen.

En te beantwoorden op je laatste vraag. Nee ik zelf heb dit niet maar ja ik ben zelf ook een vak apart laat ik het maar zo zeggen.

Groetjes gebruiker c 

Wat voor redenen dan? 

• June 6, 2020

Of zijn er nog andere die hier een mening over hebben??? Laat maar horen! 

• June 6, 2020

Denk dat rede 1 wel voor zich spreekt.

Mag niet van de regering door corona maatregelen.

Rede 2 

Kan laat ik het netjes zeggen onprettig zijn. 

Rede 3

Er is een kans dat mensen daar het doorvertellen met de gevolgen van dien.

Maar je moet doen wat je zelf wilt.

• June 6, 2020

Denk dat rede 1 wel voor zich spreekt.

Mag niet van de regering door corona maatregelen.

Rede 2 

Kan laat ik het netjes zeggen onprettig zijn. 

Rede 3

Er is een kans dat mensen daar het doorvertellen met de gevolgen van dien.

Maar je moet doen wat je zelf wilt.

Ja snap ik maar bdl ook na het corona gebeuren en als ik bijv in het buitenland ben er toch geen bekenden zijn

• June 6, 2020

Je moet het natuurlijk zelf weten. 

Maar om in een keer random naar binnen te komen daar,  en bij mensen die je niet kent. Lijkt het mij gewoon niet handig. Denk dat ook niet iedereen het waardeert. 

Groetjes gebruiker c 

• June 6, 2020

Je moet het natuurlijk zelf weten. 

Maar om in een keer random naar binnen te komen daar,  en bij mensen die je niet kent. Lijkt het mij gewoon niet handig. Denk dat ook niet iedereen het waardeert. 

Groetjes gebruiker c 

Bedankt voor de tips 👍🏻

• June 6, 2020

Graag gedaan👍👍

• June 7, 2020

Hi Naamonbekend46,

ik denk dat er meer nadelen dan voordelen aan zitten. Je krijgt er niet echt een goede naam door op de camping, want ik denk niet dat anderen het echt fijn vinden.

Ik zou dus ook rekening houden met de ouders van de kinderen die je verrast met je bezoekje in de kleedkamer. Als je daar dan ook nog eens seksuele dingen aan het doen bent, ook al doe je die alleen met jezelf, dan kan het maar zo zijn dat je je vakantie niet langer op de camping mag doorbrengen, maar op het politiebureau en wie weet nog erger.

Vooral in sommige buitenlanden pakken ze je sneller op en zetten je vast. Ook voor dingen waarvoor ze je in Nederland misschien naar bureau Halt sturen of je alleen streng toespreken.

Vorig jaar of een paar jaar geleden heeft een Nederlandse jongen een hele tijd (maanden volgens mij) vastgezeten in het buitenland toen hij, volgens hem met instemming van het meisje, een beetje handwerk met haar had gedaan. Het verhaal gaat dat het meisje de volgende dag spijt kreeg en aangifte tegen hem deed. Zoiets was het verhaal. Dus beter niet doen van die fratsen.

Je moet dus zelfs voorzichtig zijn als degene zegt dat zij/hij het wel wil. Kijk dus uit met seksdates.

Ik wens je natuurlijk wel een hele fijne vakantie en wie weet kom je iemand tegen die jou ook leuk vindt en die te vertrouwen is. Ga niet te snel. Denk niet, ze kennen me hier toch niet, dus het kan wel.

EDIT: fantaseren mag natuurlijk wel, maar uitvoeren zou ik nog maar eens goed over nadenken

Groetjes,

M&M's

PS ik heb ook wel eens dingen gedaan, waarvan ik later dacht dat ik die beter niet had kunnen doen. Niet dat ik daardoor in de problemen ben gekomen, want het waren wel dingen die in overleg en vrijwillig waren, maar niet altijd even slim. Zie het stukje hierboven als goed bedoelde waarschuwing. Ik wil niet dat je in de problemen komt.

• June 7, 2020

Hi Naamonbekend46,

ik denk dat er meer nadelen dan voordelen aan zitten. Je krijgt er niet echt een goede naam door op de camping, want ik denk niet dat anderen het echt fijn vinden.

Ik zou dus ook rekening houden met de ouders van de kinderen die je verrast met je bezoekje in de kleedkamer. Als je daar dan ook nog eens seksuele dingen aan het doen bent, ook al doe je die alleen met jezelf, dan kan het maar zo zijn dat je je vakantie niet langer op de camping mag doorbrengen, maar op het politiebureau en wie weet nog erger.

Vooral in sommige buitenlanden pakken ze je sneller op en zetten je vast. Ook voor dingen waarvoor ze je in Nederland misschien naar bureau Halt sturen of je alleen streng toespreken.

Vorig jaar of een paar jaar geleden heeft een Nederlandse jongen een hele tijd (maanden volgens mij) vastgezeten in het buitenland toen hij, volgens hem met instemming van het meisje, een beetje handwerk met haar had gedaan. Het verhaal gaat dat het meisje de volgende dag spijt kreeg en aangifte tegen hem deed. Zoiets was het verhaal. Dus beter niet doen van die fratsen.

Je moet dus zelfs voorzichtig zijn als degene zegt dat zij/hij het wel wil. Kijk dus uit met seksdates.

Ik wens je natuurlijk wel een hele fijne vakantie en wie weet kom je iemand tegen die jou ook leuk vindt en die te vertrouwen is. Ga niet te snel. Denk niet, ze kennen me hier toch niet, dus het kan wel.

EDIT: fantaseren mag natuurlijk wel, maar uitvoeren zou ik nog maar eens goed over nadenken

Groetjes,

M&M's

PS ik heb ook wel eens dingen gedaan, waarvan ik later dacht dat ik die beter niet had kunnen doen. Niet dat ik daardoor in de problemen ben gekomen, want het waren wel dingen die in overleg en vrijwillig waren, maar niet altijd even slim. Zie het stukje hierboven als goed bedoelde waarschuwing. Ik wil niet dat je in de problemen komt.

Bedankt 👍🏻

• June 7, 2020

Wat denk je zelf!

• June 7, 2020

Ik denk van niet maar fantaseren kan altijd

• June 7, 2020

Heyy, ik zou dit ook niet doen. Voornamelijk omdat je deze mensen helemaal niet kent. Je weet niet of ze goed personen zijn, of ze geen misbruik van je gaan maken en je weet ook niet of ze soa's hebben. 

Ook zijn seksuele handelingen beter om met iemand die je kent te doen. En je wil natuurlijk ook niet betrapt worden :-)