Vraag

Seks, hoe?

  • 12 April 2023
  • 5 reacties
  • 457 Bekeken

Badge

Kijk, ik ben een tiener. Tieners, die zijn geil. Ik ook! Maar ik vraag me af hoe ik dit regel. Heb geen intresse in een relatie op het moment, maar wel in seks! Op sites zie je vaak reclames van '’ ben jij opzoek naar hotte vrouwen bij jou in de buurt?'’ maar, is dat wel echt? Hoe begin ik aan seks. En waar vind ik mensen die ook geinterreseerd zijn in seks. Ben een knappe jonge dus dat is geen probleem!😎 De mensen om mij heen hebben hier geen behoefte aan dus wat doe ik nu? En als ik iemand vind. Wat moet ik dan doen? 

Groetjes,
Gjallie!😘😘


5 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Je kan bijv. op bepaalde sites kijken. Ik heb hier geen ervaring mee dus weet niet of dit echt werkt maarje kan t proberen

Ga avondje uit in de stad en tis zo geregeld

Ik denk dat als je seks wilt, dit spontaan moet gebeuren en niet omdat jij dat nu heel graag wilt, al snap ik best dat jij weten wilt hoe het is en gaat.

Via die sites zou ik het zelf niet gaan opzoeken, misschien zijn het wel halve gare gasten…

 

Reputatie 3
Badge +3

Ik wil ook echt heel graag seks maar dan wel met een vriendin, niet met een random iemand van internet. die advertenties zijn allemaal fake vlgns mij

Badge

Ik heb al vaker seks gehad en het moet Gwn op je af komen maar het is echt heerlijk echt een tip om te doen je voelt je meteen beter!!

Reageer