Vraag

Seks hebben zonder relatie

  • 24 April 2020
  • 2 reacties
  • 331 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een jongen van 15 en ben best nieuwsgierig hoe het voelt om seks te hebben. Ik heb geen vriendin maar wil het ook wel proberen met een meisje waar ik geen relatie mee heb. Ik vraag me af of er meer jongens of meiden zijn die seks doen zonder relatie en hoe vraag je dan aan iemand? 


2 reacties

Reputatie 2
Badge

ik ben 13 en heb dat al tho en heb geen iedee hoe ik dat zou moeten vragen

Ik denk dat het een beetje lastig gaat worden, zeker op zo'n leeftijd.
Het zullen er niet veel zijn, die zonder een relatie met iemand anders naar bed zouden gaan.
Erg kan dat ikblijfgraaganoniemok het met dertien al gelukt, hoewel hij verder niets schijnt toe te kunnen voegen aan dit topic.

Misschien kun je iets regelen met een goede vriendin?
Er zullen zeker een aantal meisjes zijn die willen experimenteren met dat soort dingen, dus dat is zeker een optie.
Probeer eerst het onderwerp van seks uit in jullie gesprekken.
Als je merkt dat ze dit onderwerp ook wilt bespreken , dan zou je je wensen uit kunnen spreken.
Geef dan gewoon aan dat jij benieuwd bent naar hoe het is en wat je wilt proberen.
Wees dan natuurlijk wel een beetje beleefd.
Misschien komt er niets uit, misschien wel.
 

Je kunt natuurlijk ook een sekspeeltje halen.
Natuurlijk komt dat niet met alle intimiteit van seks met een persoon en het kan wat werk zijn, maar het komt in de buurt.
Tenzij jij daar meer over wilt weten (het was immers niet je originele vraag), zal ik er niets meer over zeggen.
 

Reageer