Vraag

seks hebben: tips van meisjes?

  • 22 April 2023
  • 9 reacties
  • 535 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi ik ben een jongen en wil seks hebben, ben ik de enigste? zijn er meisjes die tips hebben?


9 reacties

@Caithlyn dit mag je niet op het forum regelen ivm je anonimiteit...

Badge +1

je bent niet de enige maar tips zijn veiligheid gebruiken (condoom of anticonceptie enz) t meisje nat krijgen daaronder en t er gwn instoppen het gaat eigrnlijk vanzelf snapje

Reputatie 7
Badge +9

Je bent zeker niet de enige maar doe het met de andere zijn/haar toestemming 

hey ik ben zelf een meid..

zelf ben ik ook op zoek naar iemand ben zelf 13 jaar.

ik ben best vaak geil, soms krijg ik zomaar en natte kut en dan pak ik de tandeborstel en zet ik die op me kutje.

ik zou zegge zoek een meid en leer der kennen en wie weet wilt ze wel seks.

zelf (wat ik daarboven al aangaf) ben best vaak geil en dan ja ga ik gewoon naar boven.

ik hoor graag wat terug van je.

xxx mij

<3333

Reputatie 1
Badge +1

Joo ik ben een jongen maar ik zou rustig aan doen, het gebeurd gewoon op t moment weetje, probeer anders gewoon iemand te leren kennen wie weet word t wat. Maar wel met hem/haar toestemming doen

 

Reputatie 1
Badge

@anoniempjeee123456 dankjewel voorje reactie👻!? 

J0404 hoe oud ben je… ik heb ook zin in seks

Reputatie 1
Badge +1

dit is niet de plek hier voor

 

Reputatie 7
Badge +7

dit is niet de plek hier voor

 

Zeker wel. Het lijkt eerder alsof jij het vervelend vind dat mensen hier hun vragen stellen over seks of seksuele dingen. Het Kindertelefoon is voor alles. Echt alles. Ook voor seksuele vragen of voorlichting.

 

Het is helemaal niet raar om zo'n vraag hier te stellen. Het is eerder raar als je bijvoorbeeld seks tegen je zin hebt en datnergens kwijt mag.  Ook dan kun je nogsteeds hier anoniem terecht. Zo kun je toch je verhaal kwijt ;)

Reageer