Skip to main content

Goedenavond!

 

Mijn vriendje en ik willen beide graag een keer neuken en pijpen. We zitten in 4 vwo en we zijn beide 16 jaar, maar we weten niet wanneer we dat het beste kunnen doen, hoe en of dat handig is of niet.

Iemand alsjeblieft tips hoe mijn vriendje en ik veilig kunnen neuken en pijpen?

Het beste is om het te doen als je ouders niet thuis zijn, en dan gewoon met een condoom.


Je moet pas seks gaan hebben als jullie het allebei willen. Zorg er iig voor dat je vriendje een condoom gebruikt als het zover is.

En een moment waarop jullie alleen thuis zijn is misschien wel handig 


Hii Stgarry_dreamer, 

 

Aller eerst wil ik zeggen, goed dat je hier eerst navraag doet op het forum in plaats van opeens ergens aan beginnen. 

Als jij en je vriendje seks willen hebben dan is het handig om op zoek te gaan naar voor jullie beide een comfortabele plek. Je kan het het vooraf al met elkaar over hebben. Voelen jullie je er beide bijvoorbeeld prettig bij om in de slaapkamer seks te hebben? Dan kan je kijken wat er mogelijk is, met ouders thuis of wellicht nog handiger als jullie het rijk allen hebben. Mochten jullie het liever op een andere plek willen doen dan zijn er natuurlijk genoeg opties, maar dit zou je echt samen moeten ontdekken. Hierover samen over praten kan al heel opwindend zijn. 

 

Daarnaast is het natuurlijk altijd heel belangrijk dat jullie je er beide prettig bij voelen, en dat jullie tijdens de seks een condoom gebruiken, Zo is er geen kans om zwanger te worden, en je krijgt ook geen soa's van elkaar. 

Ik hoop dat je wat hebt aan de tips en dat jullie samen een leuke eerste keer zullen beleven. Mocht je verder toch nog vragen hebben dan kan je ze natuurlijk altijd stellen, Ik help je graag! 

 

xoxoxoxo


Heyy Starry_dreamer, 

 

Wat super cute dat jullie dit samen willen proberen.  Zoals Benvr1234 ook al zegt, kun je dit inderdaad het beste en veiligste met een condoom doen. En zou het inderdaad ook doen als er niemand thuis is . 
 

Veel plezier!

 

kusjes


Reageer