Vraag

seks hebben

  • 6 April 2023
  • 8 reacties
  • 1938 Bekeken

Badge

Hoi ik ben 13 en ik heb al 4x seks gehad 

de eerste keer seks was met mijn neefje hij kleedde mij uit en begon te seksen. 2x Toen met mijn broer hij ging plassen toen ik aan het douchen was hij deed zijn boxer shorts maat L uit en ging onder de toestaan bij mij. 3x mijn  stief vader kwam naar mij toen mama niet thuis was dus hij tilde mij op een ik ging bij hem slapen ……….... De 4x was met mijn vader en vriend van mijn vader …………..,. Nou moet ik kiezen tussen allemaal ik vind ze allemaal even leuk maar wie moet ik kiezen het meest hou ik van oud help mijn !!!???

tekst aangepast door de KT vanwege regel 10


8 reacties

Reputatie 6
Badge +4

 

Hoi,

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad / wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Hey,

Dat is gewoon niet normaal! Ik raad je aan om geen seks meer te hebben met volwassenen. Je bent 13!

Zoals @Ab W  al zegt er is verschil in machtsverhouding.

Sterkte!

Ps: Als het bot overkomt, zo is het niet bedoelt.

Badge

Ja klopt maar ik heb mijn leeftijd fout geschreven ik 16

Ook als je 16 bent is het echt niet oké om seks te hebben met een volwassenen en al helemaal niet met familie, dit is zelfs strafbaar! 

Reputatie 3
Badge +3

waarschijnlijk fake

Reputatie 2
Badge +1

Incest is sms nooit ok. Je vader , broer en neef zijn 100% strafbaar. Zelfs als jij t ook wilt. Doe aangifte

Reputatie 3
Badge +3

Als je 16 bent is seks legaal je mag neuken wie je wil behalve familie dat is incest en ook echt ranzig 

Badge

Seks met familie is inderdaad ranzig, maar illegaal is het niet.

Reageer