Vraag

Seks gehad met neefje

  • 22 August 2021
  • 1 reactie
  • 3431 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, ik ben een jongen van 14 (bi) en ik plaats dit hier omdat ik het gewoon ergens kwijt wil. Wil gewoon weten wat jullie vinden van de situatie.

 

Een paar maanden geleden was mijn neefje bij mij, hij is 13. Hij bleef logeren en we gingen naar mijn kamer waar we doen durven of de waarheid speelden zoals alle puberale hormoon-gevulde pubers doen. Na een tijdje werden de opdrachten seksueler getint en ik en  hij gingen er helemaal in mee en ik vond het helemaal te gek. Uiteindelijk waren we gewoon naakt met elkaar aan het knuffelen en ik ben nog nooit zo hard klaargekomen.

Natuurlijk zorgde ik er de hele tijd voor dat hij het goed vond wat we deden en we spraken af het aan niemand te vertellen. Sindsdien hebben we het nog 2 keer gedaan en ik heb de laatste keer tegen hem gezegd dat dat de laatste keer is omdat ik niet wil dat mijn hele jeugd word verpest omdat ik betrapt word.

Ik snap heel goed dat het incest is maar naar mijn onderzoek is het niet strafbaar. Is dit zo?

Wat vinden jullie van seks met een neefje? Vinden jullie het fout of verkeerd of vinden jullie het prima zolang we aan het experimenteren zijn? Voor de rest was het alleen voor de seks hoor, ik ben niet verliefd op hem.


1 reactie

Badge

Alleen bij een volwassen en een minderjarig kind is incest altijd illegaal. En aangezien jullie het beide goedvonden zal je daar geen problemen mee krijgen. Maar als ik jouw was zou ik niet opnieuw ermee beginnen. Je kunt hier meer dan alleen je jeugd mee verpesten als iemand er achter komt. En persoonlijk vind ik het een beetje raar.

Reageer