Vraag

Seks gehad met mijn neef

  • 17 December 2021
  • 11 reacties
  • 4444 Bekeken

Badge

~ tekst aangepast door de Kindertelefoon~

Heeeej,  
ik had best wel een goede band met mijn neef, ik bleef ook vaak bij heb slapen en hij was enigkind en ik ben dat ook dus als ik daar was sliep ik in zijn bed. 
maar toen ik daar een keer bleef slapen waren we alleen thuis en ik lag in zijn bed en we waren aan het praten en toen raakte hij mijn borst perongeluk aan dat was wel een raar moment maar toen pakte ik zijn hand en legde hem op mijn borst en hij begon te knijpen en hij deed mijn t-shirt en mijn bh uit. Ik vond het best wel lekker. Hij had zijn pyjama broek nog aan en begon een beetje aan zijn penis te voelen en toen heeft hij mij gekust en we hebben droog geneukt. Toen we dat hadden gedaan trok hij mij pyjamabroek naar beneden en begon hij mij te vingeren, het was een lekker gevoel.  Uiteindelijk hebben we geneukt.
En sinds die dag doen we dit heel vaak met z'n tweeën  
 
ik ben nu verliefd op hem geworden en ik wil er ook niet mee stoppen en hij ook niet maar iets zegt me dat ik dat wel moet doen 


11 reacties

Jullie zijn wel familie... dus ik weet niet of dat echt handig is en mag ik vragen: Hou oud ben je?

Reputatie 6
Badge +5

Hoi! Ik vind dit persoonlijk niet heel erg raar, maar dat is mijn mening. Je moet het alleen doen als jullie er allebei volledig achter staan, dit geldt sowieso voor alle seksuele activiteiten. Jullie zijn inderdaad familie van elkaar, dus dat zou in de weg kunnen staan. Je moet zelf echt de keuze maken of je wil stoppen of niet. Succes! 

xxx Cody

Reputatie 5
Badge +3

Doe het wel voorzichtig hè verder ja ik hoor het niet vaak maar als jullie het beide willen kan het toch?

Reputatie 5
Badge +3

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Nee als hij klaarkomt in je kan je echt zwanger raken doe altijd een condoom om en juist nu je ongesteld bent geworden ben je vruchtbaar 

Reputatie 1
Badge

Hey,

Ik vind het persoonlijk best vreemd …

Het is immers toch familie van je.. 

En stel,  je word zwanger van hem? Je moet wel aan de gevolgen denken.. maarrr dit is just a tip..:) dus als jullie t echt beide willen, ik hou jullie niet tegen. 

Maarrrr, ik zou sowieso wel een condoom gebruiken of aan de pil gaan.. maar volgens mij ben je nog best jong. Als je in 2009 geboren bent.. ik ben van 2006 maar dacht toen ik rond 12 was eigenlijk nooit aan seks enzo... 

Maar als jullie t echt willen doe je ding maar gebruik echt een condoom !

Liefs beertje! :)

Badge

dankjewel allemaal voor het reageren wij hebben het al 2x op het bed van mijn ouders gedaan want dat is lekker geil haha lekker neuken in mijn en zijn ouders hun bed haha maar altijd zonder condoom en zonder de pil maar bedankt voor de tips

dankjewel allemaal voor het reageren wij hebben het al 2x op het bed van mijn ouders gedaan want dat is lekker geil haha lekker neuken in mijn en zijn ouders hun bed haha maar altijd zonder condoom en zonder de pil maar bedankt voor de tips

Als je het zonder condoom doet is de kans bij klaarkomen 20% dat je zwanger word, @Lisa2009x !!!

Je kan doorgaan maar gebruik echt een condoom! En op deze leeftijd zwanger worden?? Je bent pas 12!

Badge

ja dat klopt maar ik wil nog een keer seks maar dan in de douche na gym waar de klas ook is zegmaar. want dat vinden wij leuk in de douche na gym ff lekker neuken

Badge

hey gwn doorgaan als het lekker en hij een grote lul heeft wel goed beschermen xdd

Reputatie 7
Badge +7

Dat is incest en het is hartstikke verboden

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Lisa2009, het is aan je geboorte jaar te zien dat je nog maar 12 bent, misschien realiseer je het nog niet maar dit kan veel gevolgen hebben die niet positief zijn. Ik wil je alleen maar helpen, maar ik zou hiermee stoppen als jullie geen voorbehoedsmiddelen gebruiken (condaam, de pil etc). Het lijkt me niet prettig om op je 12e een kind te krijgen van je neef. Verder mag je het natuurlijk zelf weten, want de verantwoordelijk ligt bij je neef en jou. Wees alsjeblieft voorzichtig…

groetjes iemand

Reageer