Vraag

Seks gehad met mijn broer en spijt gekregen

  • 9 April 2023
  • 3 reacties
  • 1871 Bekeken

Badge

Hallo 

Kan iemand mij helpen ik heb seks gehad met mijn broer ik was toen 8jaar en hij 10 jaar maar ondertussen is het al 6jaar geleden gebeurt en ik denk er nog steeds aan ik heb super veel spijt als ik dit heb gedaan maar ben ik nog maag of nie want hij had zijn sperma nog niet en ben ik zwanger want ik weet het nog steeds niet


3 reacties

Je kan zeker niet zwanger zijn, een zwangerschap duurt rond de 9 maanden en in jouw situatie is dit al 6 jaar geleden. Dus zwanger ben je zeker niet:) En eigenlijk ben je niet meer maagd want je hebt seks gehad. Ik zou dit achter je rug laten en verder gaan met je leven. Maar doe het nu niet meer, jullie zitten waarschijnlijk allebei nu in de puberteit dus als hij nu wel zou klaarkomen IN jou zou er wel een kans zijn op zwangerschap. 

Badge

Inderdaad zwanger kan je niet zijn. En ja het was misschien niet verstandig maar soms gebeuren die dingen. Hoe raar het ook klinkt. Ik lees er vaker over hier. Neef nicht broer zus. Ik zou als ik jou was er voorzichtig eens over beginnen te praten met je broer. Misschiwn dat hij het nog weet en zich er ook onprettig over voelt.ik weet niet of je hier wat aan hebt..

Deze tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 

2. Ga respectvol met elkaar om.

Neem elkaar serieus, val iemand niet persoonlijk aan en pest elkaar niet.

Anne - De Kindertelefoon

Reageer