Seks gehad met jongen op kamp

  • 29 October 2018
  • 8 reacties
  • 15229 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi hoi
ik een paar weken geleden seks gehad met een jongen op kamp het kwam zo :
ik en een schoolgenoog lagen op 1 kamer kamer voor 4 persoons maar aangezien die andere 2 bedden leeg waren waren we met zn 2e
ik wou mijn pyjama aan doen dus liep in mn onderbroek maar ik had een stijve opdat moment kwam hij binnenlopen en zag het hij ging dus ook zn pyjama aan doen we moesten slapen dus hij liep in zn onderbroek naar achter van de kamer waar ik slaap om zn spullen er te leggen hij deed dus ook zn onderbroek uit.

ik kreeg dus nog een keer n stijve toen begon hij aftetrekken op zn bed hij vroeg of ik mee wou doen ik zei ja. We hebben seks gehad.
toen we wakkerwerden begon hij weer te zoenen en vroeg of ik met hem wou ik zei ja dus ik ben gay en we zoenden gewoon waar iedereen bij was aangezien er zoveel van elkaar houden en nog elke week seks

ik dacht ik breng jullie op de hoogte
groetjes

 

( aangepast door de Kindertelefoon vanwege forumregel 9 )


8 reacties

Was het lekker
Hoi

Je hebt seks gehad met een jongen op kamp, en als ik het goed begrijp, zijn jullie nu samen. Hoewel ik het nogal onveilig vind dat jullie (vermoed ik) zonder condoom seks hebben gehad, lijkt het me wel fijn dat jullie zo open van elkaar kunnen houden.

Groetjes
Kenshin
Hè hoi! Jongen van 14 hier! Precies hetzelfde verhaal! Lekker hè!
Dus als ik het goed begrijp heb je elkaars kak en pis soort van doorgeslikt? Word je daar dan zien ziek van ofzo??
Badge
Heb ik ook met een jongen gedaan op kamp. Hoe oud zijn jullie? En hoe vond je het
Badge
Hè hoi! Jongen van 14 hier! Precies hetzelfde verhaal! Lekker hè!
Hoe oud was je toen
Reputatie 1
Badge +1

was dit je eerste keer seks?

dit is echt mijn droom

 

Badge

 

kijk als jij poepseks lekker vind zou ik zeggen ga ervoor ,maar poepseks? 

Reageer