Vraag

seks gehad met beste vriend, is dat strafbaar?

  • 28 July 2022
  • 5 reacties
  • 2192 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 9 reacties

hoi

ik ben 16

mijn vriend 16

in 2021

 

mijn beste vriend heeft een paar dagen bij mij gelogeerd { ouders waren op vakantie ) 

we wilden gaan zwemen dus ik ging me ontkleden in de wc  toen ik terug zat hij nog op de bank dus ik zij ga je je omkleden hij zij is goed dus hij trok zijn kleding uit ik zij doe dat niet in de wc  hij nee dus ik doe kussen voor mijn ogen ik dacht dat ik zijn piemel niet mocht zijn dus hij trekt zijn onderbroek uit hij staat nu naakt in de huiskamer maar dat kussen valt dus ik zag zijn piemel ik deed snel mijn ogen dicht maar hij zij dat maakt niet uit dat je je mijn piemel ziet

na het zwemen

  ging ik douchen maar de badkamer kan niet op slot  dus ik stap de douch onder maar 10 minuten gaat de deur op dat zag ik niet dus mijn beste vriend komt binnen en hij trekt het douch gordijn weg ik kijk naar de muur dus ik schrik (mijn maakt het niet uit of iemand mij naakt ziet) dus  me staan nu met zijn 2e naakt onder de douch na een tijd ben ik geil en ik heb een stijven en mijn vriend ook dus ik raak per ongeluk zijn piemel aan hij zegt o dat voelt wel lekker dus hij raakt ook mijn piemel aan ik vond dat wel lekker na een tijd zijn we klaar met douch lopen we samen naakt naar mijn kamer toen legt hij zijn piemel in mijn mond ik vond dat wel lekker en toen heb ik dat ook bij hem gedaan na dat staak hij zijn piemel in mijn kont ik vind dat heeeeeel lekker en toen deed ik ook dat bij hem na dat hebben we ons aangekleed en een speeltje gedaan

 

maar mijn vraag is mag dit of is dit strafbaar wat moet ik doen help


5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik snap niet om welke reden dit strafbaar zou zijn? 

 

Hi, het is zeker niet strafbaar om intiem te zijn met je beste vriend. Zolang jullie hier beide oké mee zijn, is dat helemaal prima!!

Badge

Hi, het is zeker niet strafbaar om intiem te zijn met je beste vriend. Zolang jullie hier beide oké mee zijn, is dat helemaal prima!!

Bedankt voor het antwoord

 

Reputatie 1
Badge +1

onnodige quote verwijderd 


dit is helemaal prima om te doen als jij het allebij oke vinden, ik ben ook een jongen ik heb ook mijn vriend geneukt en hij mij. het hoort ook een beetje bij de pubertijd enzo je begint van alles uit te vinden voor mij was anale sex zeker heraling vatbaar 

Ik zou het prima vinden ik snap dat je hier mee begint 

Reageer