seks gehad en bang dat ze zwanger is

  • 28 November 2021
  • 2 reacties
  • 676 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ja Hey Henk hier. Sorry voor een lange tekst. Laatst ging ik en mij vriendinje naar de film. Met ze 2. Ze zei schat ik slaap bij in bed. En toen gingen we terug naar mij huis. En ik wilde even douchen. En je raadt het al . Mij vriendin kwam. Waardoor ik een stijf krijg. En ze zei mag ik mee douchen. Dus we zagen elkaar naakt. Ze was echt mooi 🤩. Toen de avond viel. Gingen we naar bed. 

Ze heeft me gepijpt en we hebben seks gehad.

Nu is het probleem ik bang ben dat ze zwanger is. Laat het weten 

 

( deel van de tekst verwijderd door de Kindertelefoon, zie regel 9: 

9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum. 

Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. Afhankelijk van de vraag en het doel van het topic kijken we of het nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan. )


2 reacties

Hi henk, ik weet niet of jullie het veilig gedaan hebben maar zo niet en je bent 2 keer in haar klaar gekomen is de kans dat ze zwanger is heel groot. Vgm kun 10 dagen na de daad een test doen om te kijken of ze zwanger is of niet. En is ze dat wel moet je dat denk ik even met je ouders bespreken. Tenzij je vader wilt worden. 

Hopelijk heeft dit je geholpen. 

 

Groetjes en succes!

De kans is wel groot, ze kan een test kopen. Als ze dan zwanger blijkt ze zijn kan ze de morning-afterpil slikken? 

Reageer