Skip to main content
Vraag

seks gehad

  • 19 July 2024
  • 4 reacties
  • 585 Bekeken

Hallo ik ben nieuw op dit forum en ik begin gelijk met een klein verhaal over vorige week

vorige week was ik uit en ging ik met m’n vriendje huis en gingen we naar m’n kamer en gingen gwn normale dingetjes doen en toen vroeg ik of hij aftrekt en hij zei ja (ik vinger ook) en toen vroeg ik  of hij zin in seks had en dat had hij. Dus toen hebben seks gehad in verschillende standjes en dat duurde dus een uur lang

 

maar mijn vraag is dus:

Is dit normaal want ik heb dus seks gehad op 13 jarige leeftijd en ja we vonden het allebei oké

4 reacties

Badge

Hooi ja hoor, als jullie er beide aan toe zijn. Ik was ook die leeftijd toen ik het voor het eerst deed, alleen wij deden het ergens in een verlaten gebouw op een bank omdat we bang waren dat onze ouders ons gingen betrappen

Reputatie 7
Badge +4

Hoiii,

Als jullie dat goed vinden, ok. Vind ik zelf een beetje vroeg, maar jullie keuze! Gebruik wel anticonceptiemiddelen en zo.

Groetjes, justGhast

Hoi @Celliehockey 

Dit is niet raar. 

Hebben jullie het wel veilig gedaan? (Met condoom)

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +12

Heyy @Celliehockey,

Jullie zijn nog wel aan de jonge kant, maar als jullie het beide fijn vonden is het verder gewoon prima hoor. Gebruik wel zoals de anderen al zeggen altijd goede anticonceptiemiddelen voor de veiligheid!

Groetjess van ItsJustMe! :)

Reageer