Vraag

seks gedachtes

  • 13 March 2024
  • 2 reacties
  • 164 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hoi, voor dat ik ga slapen heb ik altijd seks gedachtes over iemand die ik ken, m’n crush of iemand die ik knap vind. Ik vind dit lekker en ik slaap er sneller door. Maar ik droom er niet door… dat wil ik graag en ik weet geen seks verhalen meer om te verzinnen en dat vind ik jammer want ik slaap dan beter… iemand tips? (…..)

Bedankt

 

Deel van de tekst verwijderd vanwege regel 6:

Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

  • Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

 

Anne - De Kindertelefoon


2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Heyyy, ik weet natuurlijk niet wat jij allemaal leuk vindt enz, maar je mag wel eens out of the box denken..

 

ipv seks kan je ook denken aan andere opwindende dingen; ookal is het “maar” zoenen, dat kan ook leuk zijn om aan te denken (vind ik dan). En anders denk je aan seks op andere plekken? Bos ofzo? 

Dromen kan je niet beheersen, dus daar weet ik niks op :(

xx

Reputatie 2
Badge +2

Heyyy, ik weet natuurlijk niet wat jij allemaal leuk vindt enz, maar je mag wel eens out of the box denken..

 

ipv seks kan je ook denken aan andere opwindende dingen; ookal is het “maar” zoenen, dat kan ook leuk zijn om aan te denken (vind ik dan). En anders denk je aan seks op andere plekken? Bos ofzo? 

Dromen kan je niet beheersen, dus daar weet ik niks op :(

xx

Oke! Alsnog bedankt.

Reageer