Skip to main content

Hoi, 

ik ben word dus echt heel geil van jongens van 16 a 18 jaar. En soms van mijn leeftijd ook en van 14 enzo. 
ben zelf 12 jaar maar ben echt heel lang en mijn lul ook lang en heb al schaamhaar. 
maaf ik wil een keer seks met een jongen .

Hoe regel ik dit?

seks met 16 a 18 jarige kan je al vergeten : dat is strafbaar

voor de rest zou ik op me 12de zeker niet online opzoek gaan en met een vreemde afspreken - dat loopt wss  slecht af 

dus zal je iemand moeten tegenkomen die het ook wil 

of wachten 

hoelang is je pik dan al ? 

Seks tussen minderjarigen is niet strafbaar..er mag 4 jaar tussen zitten. Dus onder de 18 jaar ben je volgens de wet niet volwassen. Iemand van 17 jaar mag neuken met iemand van 15 bijvoorbeeld is toegestaan zonder dat je in de problemen komt. Ga je toch met een jong volwassene seksen dan zal er iemand moeten klagen bv de ouders.  Er zijn ouders die zelfs ook geen bezwaar hebben als de één 16 is en de ander 18..je zit dan op die leeftijdgrens dat het is gedoogd.

@Soccerboy14  hij is 12 dus seks met iemand van 18 is wel degelijk onwettig. In Nederland is de leeftijd van seksuele meerderjarigheid 16 jaar. Seksuele handelingen onder die leeftijd zijn verboden tenzij het gaat om seks die volledig vrijwillig plaatsvindt tussen kinderen van 12 jaar tot 16 jaar en die slechts ""in geringe mate"" in leeftijd verschillen . In Belgie is de wet anders en strenger.

Reageer