Skip to main content
Vraag

Seks feest met heel gezin

• 14 maart 2025
  • 3 reacties
  • 1415 Bekeken

Hallo, ik ben jongen 16. laatste week kwam ik thuis op mijn vader die mijn moeder aan het doen was in de keuken. Ze stopte niet toen ze me zagen, maar ik werd daar juist best geil van. Later kwam mijn zus ook binnenlopen. Mijn vader wilde toen dat ik en mijn zus(13) ook mee kwamen doen. Wij hebben toen een seks avond gehad. Ik voel me hier best naar over. Is dit normaal?! Iemand tips?!

3 reacties

Sem v g
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 33 reacties
  • 14 maart 2025

Dit is echt niet normaal. Het is goed dat je dit deelt, want dit kan echt niet. Ik zou naar de politie gaan. Zelf als je het zelf wel fijn vindt. en geef jezelf niet de schuld hiervan

Forum|alt.badge.img+2
Bollo_de_beer schreef:

Hallo, ik ben jongen 16. laatste week kwam ik thuis op mijn vader die mijn moeder aan het doen was in de keuken. Ze stopte niet toen ze me zagen, maar ik werd daar juist best geil van. Later kwam mijn zus ook binnenlopen. Mijn vader wilde toen dat ik en mijn zus(13) ook mee kwamen doen. Wij hebben toen een seks avond gehad. Ik voel me hier best naar over. Is dit normaal?! Iemand tips?!

Dit is zeker niet normaal, het feit dat je vader wilt dat jij en je zus meedoen is verkeerd. Het is verkeerd dat hij zijn kinderen iets sexueels wil zien doen. Ik zpu het tegen een vertrouwd iemand zeggen zoals beste vriend/vriendin. Veel sterkte nog.

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 276 reacties
  • 18 maart 2025

Als dit waar is (en natuurlijk geloof ik je…) is dit NIET oké. 
Ik ga je 1 tip geven: doe er niet aan mee en schakel hulp in. Sowieso voor jezelf en je zusje (en je ouders kunnen ook wel wat ‘aanwijzingen’ gebruiken)

Sorry, maar dat vind ik.  Het is volgens mij ook superstrafbaar

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen