Skip to main content
Vraag

seks ervaring met familie?

• January 13, 2026
  • 72 reacties
  • 11220 Bekeken

Toon eerste bericht

72 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 9, 2026

Mee eens met wat ​@liefmeisje Zegt:

Er is een enorm verschil tussen iemand per ongeluk naakt zien en echt iets 'samen doen'. Dat laatste is incest en dat is nooit oké, ook niet als het 'vrijwillig' lijkt of als je jong bent. Een familie hoort een veilige plek te zijn zonder seksuele dingen. Het is belangrijk dat we dit soort gedrag niet normaal gaan vinden."

Mandy
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 10, 2026

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

@Mandy 

Maar heb jij haar ook weleens geholpen door het zelf bij haar te doen?

mijn zusje knijpt ook soms wel eens in mijn borsten ja en ik in die van haar. Maar niet vaak want meestal zitten we alleen aan onszelf

Nee dat niet  wel voor gedaan en  ik denk ook dat ze vriendje heeft gisteren dat uit de douche kwam  zag je dat ze rode plek op borsten van zuigen 

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 10, 2026

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@Mandy Bedoel je met voor gedaan dat jij jezelf hebt gevingerd en zij keek? Wat vond ze daar dan van? En over die rode plekken op borsten, heeft ze niet zelf gezogen? Ik deed dat soms ook soms

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 10, 2026

Ik denk dat meeste mensen dat wel doen zeker onder de douche alleen mensen ontkennen gwn😂 ik ben zelf jongen en k heb vroeger met me zusje ook paar keer gedaan dus je bent niet de enige en het is niet raar alleen als je dit nog doet als je volwassen bent maar ik denk dat niemand hier dat gaat doen

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 11, 2026

@Gabriel_127 Wat heb je vroeger gedaan met je zusje dan?

Mandy
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 11, 2026

@Emmi_10 Ze had mij betrapt met mijn beste vriendin  daar op ze vroeg later wat we deden  daarom en ik heb  haar gevraagd overzie  rode zuig pleken ja het was een jongen 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 11, 2026

Ze heeft me vroeger afgetrokken en ik aan haar🐱 gezeten en ze heeft me gepijpt en ik haar gebeft, als ik er aan terug denk was het best leuk en spannend maar ja dat

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 12, 2026

Ze heeft me vroeger afgetrokken en ik aan haar🐱 gezeten en ze heeft me gepijpt en ik haar gebeft, als ik er aan terug denk was het best leuk en spannend maar ja dat

Ben je ook weleens op haar klaargekomen dan? En hoe oud waren jullie?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 13, 2026

Ben je ook weleens op haar klaargekomen dan? En hoe oud waren jullie?

13 en 10 ofzo k ben nooit echt klaargekomen volgens mij

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 22, 2026

Nog meer mensen die iets willen delenn?

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 22, 2026

Hey ik heb een keer samen gedoucht met de ouder zus van mijn beste vriend was van de zomer vakantie 

Forum|alt.badge.img

Hoi,

Ik deel op vakantie weleens een kamer met mijn zusje en dan slapen we in 1 bed, ze vind het heel grappig als ik dan mijn borsten laat zien en wil er dan weleens in knijpen en dan zegt ze altijd dat ze zo stevig zijn. Ze betrapte me een keer toen ik onder de dekens mijn poes aaide en toen aaide ze ook heel kort over mijn poes, en ze kneep in mijn borsten, rond mij tepel. Ze was toen 11, en ik 14

Forum|alt.badge.img

Hoi,

Ik deel op vakantie weleens een kamer met mijn zusje en dan slapen we in 1 bed, ze vind het heel grappig als ik dan mijn borsten laat zien en wil er dan weleens in knijpen en dan zegt ze altijd dat ze zo stevig zijn. Ze betrapte me een keer toen ik onder de dekens mijn poes aaide en toen aaide ze ook heel kort over mijn poes, en ze kneep in mijn borsten, rond mij tepel. Ze was toen 11, en ik 14

@Emmi_10 doe jij dit ook?

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 22, 2026

Hoi,

Dat klinkt leuk!! Is er nog meer gebeurd toen of een andere keer??

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 22, 2026

Hey ik heb een keer samen gedoucht met de ouder zus van mijn beste vriend was van de zomer vakantie 

Is er toen nog iets gebeurd met haar?

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 23, 2026

Is er toen nog iets gebeurd met haar?

Hey we hebben aan elkaar gevoeld  en  we hebben  elkaar inzepen  en we hebben het gedaan 

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 23, 2026

Hey klinkt lekker! Hoe oud waren jullie? En hoe vondje vriend het? En was jij klaargekomen?

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 24, 2026

@Emmi_10 Hey het was mage lekker mooi meisje ze had wel cup G denk ik. Ik was net 16 zij was 18  die vriend was er niet bij  die was daar wel boos over hij mag haar niet naakt zien  en ben klaar gekomen ja 

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 25, 2026

Wauw, waar ben je klaargekomen?

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 25, 2026

@Emmi_10 Het was zekker wauw toen over haar borsten  

Forum|alt.badge.img