Skip to main content
Vraag

seks ervaring met familie?

• January 13, 2026
  • 72 reacties
  • 11209 Bekeken

Toon eerste bericht

72 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 29, 2026

@travisgeil 
Ja meestal wel onder de douche, soms ik op mijn of haar kamer, maar meestal in de douche. En dan gewoon beetje vingeren of met de douchekop

• January 29, 2026

@Emmi_10 

het klinkt wel alsof jullie het allebei leuk vinden dan zou ik waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaan als jij haha alleen ik ben enigskind

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 30, 2026

@knack 

Ja ik weet het ook dat daar naar kijkt en  ze zijn ook niet te missen, soms knijpt er ook in als grap  als we samen douchen en in  inzepen. Hij ziet mij ook in string en mijn bh,  maar we hebben gewoon een goede band. We vertrouwen elkaar mega veel,  is dat gek dan? En ja ik zie  dan ook zijn lul. Maar wat doe ik  verkeerd volgens jou  en wat zou jij dan doen ?

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 31, 2026

*Onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon*

dag ​@Merel12345   

ik vind dat je helemaal niets verkeerd doet, iedereen doet maar wat hij wilt en als je je daar goed bij voelt, vooral blijven doen

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 31, 2026

Hey 

Ik heb een zusje van 14 jaar en we hebben super goede band samen we vertellen alles aan elkaar en zie haar  gewoon in haar string met bh of allen string en soms douchen we samen dat vind leuk zeg ze maar ze heeft best grorte borsten ze weet dat ik wel lekker vind    en als op vakantie zijn slapen we op kamer samen 

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 1, 2026

Hey 

Ik heb een zusje van 14 jaar en we hebben super goede band samen we vertellen alles aan elkaar en zie haar  gewoon in haar string met bh of allen string en soms douchen we samen dat vind leuk zeg ze maar ze heeft best grorte borsten ze weet dat ik wel lekker vind    en als op vakantie zijn slapen we op kamer samen

En gebeurt er verder dan ook nog meer dan dat?

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 1, 2026

Hey  ik mag  ook haar rondingen in knijden of  knijpen mag  best wel stevig zegd ze  ze best grote cup soms wel raar om  te doen als samen douchen en soms pakt ze mijn  ding om  af te  trekken  en ze geeft voor slapen klein kusje 

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 1, 2026

Onnodige quote verwijderd door de KT.

@Jeffrey  Trekt ze je dan af tot je klaarkomt? En gebeurt er ook nog iets van vingeren ofzo?

Anna_KT
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • February 1, 2026

Hoi, 

Denken jullie in dit topic wel om regel 6?

6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

• Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het tot in detail delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Dankjewel!

Groetjes,

Anna (De Kindertelefoon)

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 2, 2026

@Emmi_10 

Als het vertrouwd aanvoelt Wat is dan jou vraag ? Ik lees hier best veel negatieve antwoorden 

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 2, 2026

Onnodige quote verwijderd door de KT.

@Jeffrey  Trekt ze je dan af tot je klaarkomt? En gebeurt er ook nog iets van vingeren ofzo?

Ja dat klopt voelt best wel gek 

Soms kan ze niet slaapen dan komt ze bij mij in bed met allleen een string liggen 

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 2, 2026

@MaanMannetje 

Mijn vraag is eig of er meer mensen zijn die zulke dingen doen net als ik. Of dat ik de enige ben ofzo snapje haha?

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 2, 2026

@Jeffrey 
Huh wat voelt gek?

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 2, 2026

@Jeffrey 
Huh wat voelt gek?

Nou mijn band tussen mij en mijn zusje is gek als zo leest als voor beeld  dat ik  haar rondingen mag  zitten 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 2, 2026

@Jeffrey je bedoelt ongetwijfeld haar borsten; de rondingen van een meisje verwijzen naar haar lichaamsbouw.

• February 3, 2026

@Emmi_10  ik douche wel eens met m’n broertje en we krijgen wel eens een stijve maar doen niet echt iets. Ik douche ook wel eens met m’n oudere zus en als zij me wast krijg ik ook vaker een stijve en zij vind dat alleen maar grappig 

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 3, 2026

@Emmi_10 Maar als je dan een stijve krijgt, doet zij dan ook iets? Of vind ze het alleen grappig?

Mandy
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 7, 2026

Hey ik douche soms wel met mijn zusje  van bijna 14 en ik ben 15  en ze pakt soms mijn borsten vast om dat zo lekker stevig zijn  zegt ze en lier haar een beetje hoe moet vingeren 

Forum|alt.badge.img

Als het fijn voelt…maar wel voorzichtig:)

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 8, 2026

Hey ik douche soms wel met mijn zusje  van bijna 14 en ik ben 15  en ze pakt soms mijn borsten vast om dat zo lekker stevig zijn  zegt ze en lier haar een beetje hoe moet vingeren 

Hoe heb je haar dat dan laten zien? En vind jij het wel goed en fijn dat zij jou borsten vastpakt?

groetjessss

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 8, 2026

Ik heb zelf ook weleens iets met m’n zus gedaan dus ik vind het persoonlijk niet heel raar wat jullie doen hoor ​@Emmi_10 

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 9, 2026

Ik heb zelf ook weleens iets met m’n zus gedaan dus ik vind het persoonlijk niet heel raar wat jullie doen hoor ​@Emmi_10 

Hoi ​@Celanoniem, wat heb jij gedaan met je zus dan??

Mandy
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 9, 2026

Hoe heb je haar dat dan laten zien? En vind jij het wel goed en fijn dat zij jou borsten vastpakt?

groetjessss

Hey met kleine spiegel  dat ze kan zien wat ze doet  gaat mage goed nu  en ik vind niet erg als ze mijn borsten vast pakt ze zijn niet klein   wat vind jij leuk met zusje pakt die van jou ook jou borsten 

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • February 9, 2026

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

@Mandy 

Maar heb jij haar ook weleens geholpen door het zelf bij haar te doen?

mijn zusje knijpt ook soms wel eens in mijn borsten ja en ik in die van haar. Maar niet vaak want meestal zitten we alleen aan onszelf

• Net nieuw
  • February 9, 2026

Ik begrijp niet waarom niemand zegt dat dit niet oke is.. Seksuele dingen doen met je familie heet incest en dat is niet iets wat normaal of oke hoort te zijn. Dat je elkaar eens naakt ziet kan gebeuren, maar samen iets doen is niet wat hoort. Zulke dingen hoor je bij jezelf te houden sowieso op jonge leeftijd. 

Ik hoop dat je dat kan begrijpen <3