Skip to main content
Vraag

seks ervaring met familie?

• January 13, 2026
  • 72 reacties
  • 11192 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi allemaal! Zoals in de titel te zien is heb ik wat vragen over jullie ervaringen met familie. Ik zelf ben 15 en vinger en douche wel eens met me zusje van 13. Doen jullie ook wel eens zulke dingen met familie? Of doen jullie zelfs meer dan dit? Of ben ik en mijn zusje gewoon raar?

groetjessss

72 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 13, 2026

Douchen met wel, vingeren niet.

Als jullie dat allebei leuk vinden en uit vrije wil doen, is er natuurlijk niets op tegen.  Maar ik denk toch dat het in de meeste gezinnen niet gebeurt.

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 13, 2026

-onnodige quote verwijderd-

Nee dat dacht ik ook al dat dat niet vaak gebeurt maar ben toch benieuwd! Hoe oud ben jij en hoe oud is jou zusje? En waarom douchen jullie samen als jullie verder niet vingeren ofzo?

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 13, 2026

Hey ​@Emmi_10 

Het is een beetje vreemd dat je samen vingert met je zusje maar dat is waarschijnlijk omdat seks niet echt een besproken onderwerp is bij mij thuis. Samen douchen is niet perse vreemd denk ik, maar het vingeren wel een beetje.

Met vriendelijke groeten 

Anonieme Jongen 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 13, 2026

@Emmi_10 zusje 15, broertje 13.  Wij douchen om schoon te worden, dat doen veel mensen.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 14, 2026

Ik douch of ga soms met me zusje in bad.

Maar vingeren nee dat doe ik niet waar me zusje bij is  en me.zusje is 5 

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 14, 2026

@Emmi_10 zusje 15, broertje 13.  Wij douchen om schoon te worden, dat doen veel mensen.

Oke maar dan douche je toch alleen? Niet perse samen?

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 14, 2026

@Emmi_10  ik sport samen met mijn zusje en daarna douchen we met het hele team, dus ook met haar erbij.  En met broertje verzorg ik samen de dieren en rijd ik paard en dan zijn we vaak nogal vies en douchen we, dat is gewoon gezellig.  Ik zou echt niet gaan vingeren als één van hen erbij was, of één van mijn ouders.

Ik doe het sowieso niet in de douche, ook niet als ik alleen ben.

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 26, 2026

Zijn er nog meer mensen met een ervaring die ze willen delennn?

• January 27, 2026

@Emmi_10  ik heb wel eens samen met m’n broertje afgetrokken ieder z’n eigen ding maar we doen het eigenlijk niet meer. Verder als we naar school moeten maak ik hem wakker en gaan we samen onder de douche en soms was ik hem omdat hij dan nog half slaapt en ja we krijgen dan ook wel eens een stijve

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 27, 2026

Douchen of in bad gaan doe je om je te wassen . Dat is geen seks-ding. Twee helemaal verschilende dingen. Net zoals naar een naaktstrand gaan ook eigelijk niks met seks te maken heeft. Samen douchen thuis of in sportclub ofzo is net hetzelfde het geen seksding maar een manier om van je stinkzweet af te raken. En bedenk dat als jij & je zusje absoluut willen vingeren samen dat dat een blijvende herinnering is die vroeg of laat op je bord terechtkomt. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 27, 2026

Hoi ​@Emmi_10 ,

ik vind het wel spannend dat je dat met je zusje doet. Doen jullie het dan alleen bij jezelf of vingeren jullie ook elkaar?

Dat zou ik ook wel met mijn zusje willen doen maar gaat niet gebeuren :D We douchen ook niet samen en we zien elkaar ook niet naakt, wel soms in ondergoed. Vroeger wel toen we samen in bad gingen, maar toen vond ik haar lichaam nog niet zo interessant.

Grz Super

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 27, 2026

Hey ik heb een oudere broer als naar badkamer loop of mijn broer dan zie je elkaar naakt maar we hebben een goede band en als we op vakantie zijn slapen we op kamer samen en slaap gewoon in mijn string  en  niets meer 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 27, 2026

Heey 

Mijn zus en ik gingen wel is samen in bad en zij was toen 14 ik 12 en ze was al volgroeid kwa borsten en haar poes dan ging ze met de douche kop op haar poes en dan werd ze opgewonden en vroeg of ik haar wou masseren dan deedt ik dat en dan deedt ze net alsof ze sliep en zat ik overal aan dan maakte ik haar zogenaamd wakker en dan ging ik haar met een handdoek op de badkamer vloer masseren en had k ook sex met r terwijl ze vervolgens weer deedt of ze sliep moet er bij zeggen mijn zus is echt een knappe dame grote borsten mooi lichaam was echt heel spannend om ook niet betrapt te worden

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 27, 2026

weten je ouders dit

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 28, 2026

Hoi ​@Emmi_10 ,

ik vind het wel spannend dat je dat met je zusje doet. Doen jullie het dan alleen bij jezelf of vingeren jullie ook elkaar?

Dat zou ik ook wel met mijn zusje willen doen maar gaat niet gebeuren :D We douchen ook niet samen en we zien elkaar ook niet naakt, wel soms in ondergoed. Vroeger wel toen we samen in bad gingen, maar toen vond ik haar lichaam nog niet zo interessant.

Grz Super

Heel soms doen we het ook bij elkaar, maar meestal gewoon bij onszelf

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 28, 2026

@Jxo-10 
Maar deed jij dat alleen bij haar of zij ook bij jou?

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 28, 2026

Hoi allemaal! Zoals in de titel te zien is heb ik wat vragen over jullie ervaringen met familie. Ik zelf ben 15 en vinger en douche wel eens met me zusje van 13. Doen jullie ook wel eens zulke dingen met familie? Of doen jullie zelfs meer dan dit? Of ben ik en mijn zusje gewoon raar?

groetjessss

weten je ouders dit

Ja wel dat we douche maar niet vingeren vgm

• January 28, 2026

ik zou het niet aan je ouders laten weten haha maar je moet wel bedenken dit is je zusje en voelt dat niet raar?

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 28, 2026

Hey ik heb een oudere broer als naar badkamer loop of mijn broer dan zie je elkaar naakt maar we hebben een goede band en als we op vakantie zijn slapen we op kamer samen en slaap gewoon in mijn string  en  niets meer 

dag ​@Merelgeil 

word je broer dan niet geil, als hij je cup DD ziet, en je kut ziet die je ook bijwerkt, of hij jou in een string ziet?

want hij weet dus dat je strings draagt en nje kut een beetje scheert maar is dat dan niet raar ofzo?

Ik weet dat het je broer is maar toch. en Kijk je dan soms naar zijn lul

groetjes Knack 😘

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 28, 2026

Heey Emmi_10

Ik bij haar

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 29, 2026

@travisgeil 
Nee het voelt eigenlijk juist heel vertrouwd

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 29, 2026

@Emmi_10 

oke ben je van plan te stoppen dan

• January 29, 2026

@Emmi_10 
ik zou zelf zeggen doe niks met je zusje maar als jullie het allebei fijn vinden wat doen jullie dan precies en alleen onder de douche?

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 29, 2026

Heey Emmi_10

Ik bij haar

O en wat deed zij dan?

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 29, 2026

oke ben je van plan te stoppen dan