Vraag

seks en zo

  • 13 January 2021
  • 4 reacties
  • 196 Bekeken

Badge

Ik wil graag seks maar kan niemand vinden

 


4 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hoe oud ben je? En je kunt altijd aan iemand vragen om samen te gaan expirimenteren. Jongen of meisje maakt opzich niet uit, gewoon waar je je oké mee voelt.

Veel mensen hebben niet al te veel zin om seks te hebben met de eerste persoon die ze op straat tegen komen en ik denk dat het niet veel anders zal zijn in jouw omgeving.
Zeker als je wat jonger bent zijn de meesten daar helemaal niet aan toe.
Misschien is er inderdaad een vriend of vriendin, waarmee je kunt experimenteren.
Anders zul je echt moeten wachten tot je een relatie hebt met iemand.
Die persoon moet dan het belangrijkste doel zijn voor jou, niet het hebben van seks.
Kijk dus in jouw omgeving rond en misschien is er wel iemand waarmee je wel wat zou willen doen.
 

Badge

Ik wil wil sex met je

Badge

Hoi @Heyhyd. 

ik ben je al in meerdere topics tegengekomen en in alle reacties zeg je dat je seks met iemand wil hebben en pijpen enz, dus ik weet niet hoe serieus je bent en daarbij is het niet toegestaan om contactgegevens uit te wisselen dus je zal niemand uit het forum kunnen met wie je “het” kan doen. Het heeft dus ook geen zin om er de hele tijd om te vragen en daarbij stoor je mensen die een serieus antwoord op hun vraag wilen

Joe joe, 

S

Reageer