Skip to main content
Vraag

Seks en bloeden

• March 22, 2020
  • 4 reacties
  • 412 Bekeken

Hoii, 

Ik heb een vraag. Ik ben een meisje en ik heb een vriend en we hebben al een paar keer voorspel gedaan. Maar omdat we nog geen condoom hadden konden we niet echt seks hebben. Maar hij heeft er wel 2 keer even ingezeten. Het was maar heel kort, echt erin en eruit. Maar het deed pijn en ik bloede beide keren daarna. Het was niet super veel bloed maar het bloede wel. Is dit normaal? , want ik dacht altijd dat je maar 1 keer bloed als je maagdenvlies scheurt.

Ik moet er wel even bijzeggen dat hij groter is dan mij, dus dat zijn penis ook best groot was. 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met m'n vraag

Xxx

4 reacties

• March 22, 2020

Hoi Marx17,

Het is heel normaal om een beetje te bloeden als je voor de eerste keer seks hebt. Ook is het niet raar dat het een beetje pijn doet. Een maagdenvlies is eigenlijk gewoon een randje weefsel en kan niet echt scheuren. Doordat je vagina tijdens de eerste keer seks wordt opgerekt door de penis van je vriend, gaat dit weefsel een beetje bloeden. Dit kan meerdere keren voorkomen, zeker als de penis er maar heel even in heeft gezeten. Maak je dus geen zorgen, het is heel normaal! Waarschijnlijk gaat het de volgende keer zelfs wéér een beetje bloeden.

• March 22, 2020

Hoi Helperr, 

Denk je dat glijmiddel hier een goeie oplossing voor is? 

• March 22, 2020

Glijmiddel is sws wel veel chiller gaat allemaal veel makkelijker met dat spul ik zou wel op silicone basis doen want die is veel chiller dan die op waterbasis

• March 23, 2020

Als je condooms gaat gebruiken, dan moet je wel even controleren welk glijmiddel daarbij past.
Glijmiddelen op waterbasis en siliconen werken beiden met condooms, maar de laatste werkt niet altijd met seksspeeltjes.