Vraag

Seks als jongen


Badge

Hallo! 

Ik ben Roos en ik ben 14 jaar en ik zit ondertussen op een middelbare school en heb al een vriendje. 

Ik ben op dit moment nog maagd en heb nog geen idee hoe het voelt om seks te hebben. 

Het is misschien een rare vraag, maar ik wil het graag weten. 

Ik heb het wel eens gevraagd aan mijn vriend, maar ik kreeg daar nooit een duidelijk echt antwoord op. 

Ik zou graag willen weten hoe het voelt als jongen zijnde om seks te hebben en om klaar te komen? 


11 reacties

*Even buiten dit topic om, ik zou je willen adviseren om Hier even een verzoekje te doen om je gebruikersnaam te veranderen. Je gebruikt nu je volledige naam, voornaam + achternaam. Dat betekent dat mensen je heel makkelijk kunnen herkennen. Op dit forum is het streven dat iedereen anoniem is om zo te voorkomen dat mensen van dit forum contact met je leggen of dat mensen die jou al kennen je tegenkomen op dit forum en je er bijvoorbeeld mee gaan pesten. Op dit forum komen toch wel redelijk gevoelige onderwerpen voor, dus anonimiteit is een belangerijk.

Vraag dat daar even aan, dat wordt het voor je verandert.*

Badge

xLisa.

Tnx verder geen zorgen hoor ik heb namelijk een klein detail weggelaten bij een van de twee delen van de volledige naam waardoor niemand mij kan herkennen zonder bewijs dus niemand zal weten dat ik degene ben die ze denken. Overigens heb wel gedaan wat je zei dus die zorgen zijn er niet meer. 

Hallo, 

 

ik begrijp uit je verhaal dat je graag seks wilt?

mijn tip wacht hiermee tot je er echt klaar voor bent en doe het veilig. Maar dat vroeg je niet, sorry

 

Het is natuurlijk Heel opwindend om een meisje naakt te zien hierdoor komt het sperma snel op gang en zal het de eerste keer snel gebeurt zijn maar het is natuurlijk wel een leuke ervaring😉

Badge

Jongen van 16.

Je snapt de vraag niet.  Of je leest het te slordig, want ik ben namelijk een meisje geen jongen dus beter lezen voortaan! 

 

 

 

 

Badge

Jongen van 16.

Sorry ik ben degene die te snel leest, dus mijn fout laat maar. 

Bedankt voor de reactie.

 

Groetjes Roos 

 

Ik hoop dat ik je ermee geholpen heb? anders hoor ik het wel

 

Groetjes 

J V 16

Badge

Hoi Jongen van 16.

Je hebt het echt fanatastisch gedaan hoor!

 

Groetjes Roos!

 

Heyy

Als ik het goed heb is de vraag hoe het voelt voor een jongen om seks te hebben?  

Als dat je vraag is dan kan ik je niet echt helpen. Heb nog nooit seks gehad namelijk. Klaarkomen zou ik ook niet weten hoe te beschrijven. Is een heel specifiek gevoel.

Groetjs

Sommige dingen zijn onmogelijk te beschrijven, probeer maar eens uit te leggen aan een blinde wat kleur is.

Reputatie 2
Badge +3

Hallo! 

Ik ben Roos en ik ben 14 jaar en ik zit ondertussen op een middelbare school en heb al een vriendje. 

Ik ben op dit moment nog maagd en heb nog geen idee hoe het voelt om seks te hebben. 

Het is misschien een rare vraag, maar ik wil het graag weten. 

Ik heb het wel eens gevraagd aan mijn vriend, maar ik kreeg daar nooit een duidelijk echt antwoord op. 

Ik zou graag willen weten hoe het voelt als jongen zijnde om seks te hebben en om klaar te komen? 

Ik kan je wel een duidelijk antwoord geven op je vraag want je wilt weten hoe een jongen zich voelt als je klaarkomt. Nou wanneer een jongen echt geil is tijdens de seks en hij komt klaar dan voelt dat geweldig. Maar het verschilt natuurlijk bij iedereen hoe die zich specifiek voelt. En het gevoel van seks bij mij persoonlijk is het resultaat rustgevend en uitgeput😂

Reputatie 2
Badge +1

Hey roos

 

het is natuurlijk voor een jongen al heel spannend en leuk om zijn meisje naakt te zien en misschien omgekeerd ook laat vooral je boyfriend je uitkleden als je seks hebt is gwn geil en ja het gevoel om afgetrokken en gepijpt te worden is echt goed en om dan de piemel in de vagina te doen is lekker en dan klaarkomen het beste gevoel gwn 

 

Reageer