Vraag

seks als 13 jarige

  • 12 April 2022
  • 7 reacties
  • 2015 Bekeken

Reputatie 2
Badge

hoi allemaal, ik ben een jongen 13 jaar ik blijf graag anoniem

Ik weet niet of het raar is maar ik ben heel erg benieuwt naar seks en ik wil graag ook seks hebben en vingeren bij een meisje. Ik wil ook graag een vriendin dus ik heb 2 vragen:

  • Is het raar om nu al seks te willen (13 jaar)?
  • Hoe krijg je snel verkering met iemand die je leuk vind?

7 reacties

Reputatie 2
Badge

Hey @AnoniemDutch ,

13 jaar is wel wat vroeg maar denk dat iedereen daar klaar voor is op een andere leeftijd maar zeker niet abnormaal 

hoe je best n meisje fiks is gwn als je haar leuk vindt ni stoer doen gewoon jezelf zijn en veel complimenten geven en aandacht met aandacht bedoel ik knuffels, veel berichtjes, enzo voor 

ik hoop da ik je verder heb kunnen helpen 

elke tiener heeft dat soort ideeën wel eens, maar je bent nog te jong..

Reputatie 7
Badge +9

Hey AnoniemDutch, 

Het is normaal dat je seks wilt hebben, je zit eenmaal in de puberteit en dat hoort erbij !! 
Je kan het snelst verkering krijgen door gewoon aardig te doen naar een meisje, zorg dat zij blij wordt :) 
Ik weet dat het verleidelijk kan zijn om stoer te doen, maar doe dit aub niet xD. Ik heb dit ook wel eens gedaan, maar ik realiseer me nu dat het best wel cringe was. 

En nog een ding, als je verkering wilt, doe het aub voor de liefde en niet voor de seks. Seks hoort er bij maar het moet niet je primaire focus zijn, je moet het pas doen wanneer zij het zelf ook wil en allerbelangrijkste, forceer niks!

Groetjes, Sano07

Reputatie 4
Badge +4

Hooii, het is helemaal niet raar  dat je nu al seks wilt hebben. Je zit midden in de puberteit en je raakt meer geïnteresseerd in dit soort dingen, maar om nu al seks te hebben is misschien nog een beetje vroeg.

Verkering moet je niet te snel willen, dat moet je rustig opbouwen. Begin gewoon een beetje met praten met dat meisje en dan misschien een keertje afspreken en hopelijk ontstaat er dan een gevoel voor elkaar.

Badge

Heey! Ik denk dat dit wel normaal is en elke tiener dit wel heeft, ik ben zelf een meisje van 13 (bijna 14) en vind nu al seks toch een beetje te vroeg. Maar een relatie krijgen moet je niet doen voor de seks, maar voor de liefde. Dat zou ook heel kwetsend zijn voor het meisje als ze dat zou horen achteraf. Maar hiernaast vind ik een relatie/ vriendinnetje krijgen op deze leeftijd wel een “goed” plan, je moet dit namelijk ook al eens ervaren hebben voor later denk ik.

Meisjes gaan je meestal leuk vinden als je ze doet lachen, lief bent, ze een fijn gevoel geeft, goed ruikt ;),  niet te nerveus bent( eenbeetje mag wel dat is soms wel schattig vind ik), zelf conversatie aangaat, niet te stoer doen dit is soms  eenbeetje vreemd ;) en oogcontact.

ik hoop dat ik je kon helpen :)

groetjes.

 

 

 

 

 

Reputatie 2
Badge

Heey! Ik denk dat dit wel normaal is en elke tiener dit wel heeft, ik ben zelf een meisje van 13 (bijna 14) en vind nu al seks toch een beetje te vroeg. Maar een relatie krijgen moet je niet doen voor de seks, maar voor de liefde. Dat zou ook heel kwetsend zijn voor het meisje als ze dat zou horen achteraf. Maar hiernaast vind ik een relatie/ vriendinnetje krijgen op deze leeftijd wel een “goed” plan, je moet dit namelijk ook al eens ervaren hebben voor later denk ik.

Meisjes gaan je meestal leuk vinden als je ze doet lachen, lief bent, ze een fijn gevoel geeft, goed ruikt ;),  niet te nerveus bent( eenbeetje mag wel dat is soms wel schattig vind ik), zelf conversatie aangaat, niet te stoer doen dit is soms  eenbeetje vreemd ;) en oogcontact.

ik hoop dat ik je kon helpen :)

groetjes.

 

 

 

 

 

Thx goeie tips

Reputatie 2
Badge

bedankt voor al jullie goeie tips, en ik snap dat je geen vriendin moet nemen voor seks maar dat was ook niet helemaal mijn idee.

 

 

Groetjes anoniemDutch

Reageer