Skip to main content

hoi allemaal, 
ik ben een jongen van 15 jaar, en ben elke dag knoeper geil. nu is het zo dat mijn stiefzus(16) mij laatst zag met een harde. Toen ben ik snel naar boven gegaan. Maar was vrij zeker dat ze het had gezien.  ik hoorde mijn stiefvader weggaan en  toen waren we alleen thuis. en ja hoor10 minuten later stond ze bij mijn deur IN HAAR ONDERGOED, dus alleen bh en onderbroek. dus zij komt op mijn bed zitten en begint vragen te stellen. ik vond het best awkward maar zij totaal niet. toen moest ik haar knuffelen, en werd ik nog harder. ze zij dat ze het overduidelijk voelde en zag. ik werd rood. zij begon mij te strelen en ik mogt haar borsten aanraken. op een gegeven moment zegt ze:"wil je een deal maken?”. ik moest mijn broek uitdoen, dan zou zij haar slipje/onderbroek ook uit doen. ik deed het. we keken elkaar 10 sec aan. daarna begon ze mij te zuigen, het was heerlijk. vervolgens ging het zo snel allemaal en voor ik het wist zat ze naakt opschoot. toen hadden we seks. ik deed het en had de beste tijd van mijn leven, totdat ik klaar kwam. toen gingen we allebij snel schoonmaken en weer “gewoon” doen.

 

nu heb ik 2 vragen: 

  1. heb ik een probleem nu we het zonder condoom deden?
  2. is het gek als ik haar vraag om het vaker te doen?
Geen reactie

Reageer