seks

  • 3 May 2023
  • 6 reacties
  • 454 Bekeken

Badge

Heyy, ik ben een meisje van 15 jaar. (Pas 15 btw) en wil graag seks hebben, maar niet zwanger raken :)

Zelf masturbeer ik mezelf best vaak maar het word een beetje saai. Iemand tips?? Xx


6 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Heyhey,

ik snap dat je dat graag wilt (op deze leeftijd) maar je kan het denk ik ni Forceren dus je moet de juiste persoon vinden die het ook graag wilt, helaas kan ik je daarmee ni helpen haha, 

over het niet zwanger willen raken, je hebt meerdere opties zoals de pil maar ook bv een condoom (google voor meer opties als je dat wilt) dus dat zou als je dr oplet wel goed komen.

suc6! Xx

 

Reputatie 1
Badge +2

Precies heb ik ook maar wil seks met mijn stiefzus

 

Badge

Ik wil da ook ben zelf ook 15 maar met een stijve zal het niet gaan want voorhuid wil niet over de eikel buiten een slape

Reputatie 7
Badge +5

Je mag wel sex met mij hebben maar je je mag hier niet afspreken dus ja jammer dan

Badge

Ey! ik ben 14 En ik wil dit ook wel maar ik weet niet  hoe ik iemand hier mee moet benaderen haha…. Maar ik zal als ik jou was de juiste persoon vinden en het hem (na een tijdje vrienden zijn) hem vragen en het steeds serieuser laten worden veel succes (wish you luck) 😁

Reputatie 3
Badge +3

ik wil ook wel ma ja, ik kan niet eens een vriendin vinden😂

Reageer