Vraag

seks

  • 18 January 2023
  • 4 reacties
  • 185 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hoi hoi! Ik ben een meisje van 13 en zou graag eens willen weten hoe seks is/voelt! Nou heb ik geen vriendje waarbij dit kan, maar ik dacht hebben jullie misschien ideeën die ik kan wel kan gebruiken zodat ik het toch kan ervaren? En iemand zij met een winterpeen maar.met een zakje erom weten jullie wat voor zakje?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Nou eten zou ik niet doen. Je zou een seksspeeltje kunnen kopen

Reputatie 7
Badge +15

Kijk Maar even in dit topic…

Mij_Niet_Gezien 

Een winterpeen zou ik persoonlijk niet gebruiken ook niet met een zakje er omheen en het gaat in de verste verte niet voelen als echte seks. Je eigen vingers gaan meer genot geven dan een winterpeen ook omdat je vingers warm zijn en een winterpeen koud. Het kortste in de buurt van seks kwa gevoel is bij mij is nog steeds  je vingeren en kleine beetjes plassen terwijl je je hele kutje streelt van boven tot onder. In afwachting van een jongen kan je misschien experimenteren met je bff doorseks te hebben met haar en  elkaar te vingeren en te beffen als jullie dit voelt net even kekker als bij een jongen en veel meisjes doen dit met hun bff.

Reputatie 1
Badge

ik heb het soms ook wel maar misschien heb je een vriendin die het leuk vind waarbij je je elkaars kutje kan strelen

Reageer