Vraag

seks

  • 25 August 2020
  • 8 reacties
  • 195 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Bericht verwijderd ivm overtreding forumregel 7.


Dit topic is gesloten

8 reacties

Bericht verwijderd door De Kindertelefoon ivm overtreding regel 6 en 7.

Bericht verwijderd door De Kindertelefoon ivm overtreding regel 6 en 7.

 

Bericht verwijderd door De Kindertelefoon ivm overtreding regel 6 en 7.

Reputatie 6
Badge +7

Hoi,

het forum van de kindertelefoon is niet bedoeld als datingsite, je mag ook geen contactgegevens delen (zie forumregel 6 en 7). Hiervoor moet je naar een site gaan die hier wel voor bedoeld is.

Gr. Paardebloem

Hoi,

het forum van de kindertelefoon is niet bedoeld als datingsite, je mag ook geen contactgegevens delen (zie forumregel 6 en 7). Hiervoor moet je naar een site gaan die hier wel voor bedoeld is.

Gr. Paardebloem

Ja snap ik wel maar hoe moet ik haar dan contacteren er is verder niet een optie om haar te berichten

 

hoi,

dit zal helaas niet toegelaten worden om contactgegevens te delen. zoals al vermeld werd zie forumregel 6 en 7. ik zou het gewoon laten en wachten tot je seks kan hebben met het meisje die je zelf verliefd op bent, wat is seks met een meisje waar je niet verliefd op bent vooral als het je eerste keer is.

groetjes 

Hoi,

het forum van de kindertelefoon is niet bedoeld als datingsite, je mag ook geen contactgegevens delen (zie forumregel 6 en 7). Hiervoor moet je naar een site gaan die hier wel voor bedoeld is.

Gr. Paardebloem

Ja snap ik wel maar hoe moet ik haar dan contacteren er is verder niet een optie om haar te berichten

 

het is jou lichaam jou keuzes. doe wat je wilt ik gaf gewoon mijn mening.

x anonymous

hoe is het dan mogelijk om conrtact te leggen?

 

naja dat is dus niet de bedoeling van dit forum