sek met iemand uit klas

  • 24 February 2022
  • 2 reacties
  • 2787 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo iedereen ik zal me even voorstellen ik ben tom en ik zit in de 3de en ben 15. Ik zal meteen beginnen met wat er gebeurde ik heb namelijk al een hele tijd gevoelens voor iemand uit m'n klas laatst ging zij en haar beste vriendin op de plek zitten waar ik en m'n maat altijd zitten. We vertelden hun lachend om op te donderen en terwijl die beste vriendin opstond keek ze me een paar seconden met een vreemde blik aan.  Daarna vroeg ze meteen of ze haar dopper mocht vullen en dat zag ik als een teken dat ze misschien wat kwijt wou of ergens mee zat, maar nee ik liep de gang op ze zwaaide vanaf de wc, dat vond ik een beetje ongemakkelijk maar ik dacht misschien iets met ongesteld en toen deed ze haar topje en bh uit en haar sportlegging van gym ook. Vervolgens hebben we iets meer dan 10 minuten onveilig hebben geneukt maar ze zit niet aan de pil mar we hebben gwn een morning after pil gehaald toen we terug kwamen had de hele klas door wat er was gebeurd en nu is de hele klas ongemakkelijk en is m'n "crush" me volledig aan het negeren. Heeft iemand een tip om deze situatie makkelijker te maken?


2 reacties

Badge

Nou ik snap het van je crush, als je haar leuk vind en dan zomaar seks hebt met jaar beste vriendin is dat niet bepaald aantrekkelijk. Ik denk dat je haar maar moet laten gaan. Je hebt t verneukt bij haar. Anders moet je een keer met der gaan praten als jullie met zn 2en zijn

 

Ik zou ook compleet afknappen op iemand die zomaar met iemand neukt, zeker als die iemand mijn vriendin is en dan ook nog onveilig.  Ik denk net als mijn bovenbuurman dat hier geen goedmaken aan is.  

Reageer