Vraag

Screenshots Omegle? help me

  • 14 November 2022
  • 4 reacties
  • 1168 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii ik heb een probleem, ik zat op omegle en dacht dat ik een meisje van 17 ontmoet had. Ze vroeg om me insta en we gingen praten en uiteindelijk nudes sturen. Toen kwam ik er achter dat ze de foto’s van het internet haalde en ik blokte haar meteen maar ik ben bang dat ze de foto’s van mij gescreend heeft. 
 

kan iemand me iets van advies geven aub!!?!


4 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Zolang je je gezicht nie hebt getoond toen je zeg maar naakt was  is er geen probleem maar anders...

Reputatie 7
Badge +17

Dat is wel kut maar er is niet meer zo veel aan te doen helaas. Die nudes zijn verstuurd en dat kun je niet meer terugdraaien.

Badge

Je kan het vertellen aan iemand die je echt vertrouwt (want dan sta je er niet alleen voor) en dan kunnen ze je helpen, helaas is het zo dat als iets op internet staat dat dat ervoor altijd erop blijft en dat dat niet meer terug te draaien is.. mag ik misschien vragen of je gezicht ook erop stond?  want als dat niet zo is dan is het in principe niet erg want  mensen kunnen je dan niet herkennen.

Reputatie 1
Badge +1

er is vast niks aan de hand ik zou gwn negeren en er gebeurt echt niks mee ze kunnen wel een hoofd op plakken maar dan weet ze niet dat jij het bent of imand anders ik doe er onderzoek naar met de politie ik ben 16 en mn vader werkt bij de politie ik weet er heel veel van als je geen gezicht heb gedaan hoef je geen zorgen te maken 

 

en als iemand een screen maak dan kan je het zien onder de afbeelding dus als er niks staat hoef je geen zorgen te maken 

een tip nooit naakt fotos sturen als je gezicht erop sta alleen in real kan je wel doen maar nooit online 

 

Reageer