Skip to main content

Haii. 
ik heb al eens eerder hier geplaatst over dat ik een beweging maak waarbij ik met m’n benen over elkaar wrijf en dat me een geil gevoel heeft. Jullie zeiden dat dit normaal was en ben er kndertussen ook al achter dat dit niet gek is en een manier van masturberen is. 
ik jad alleen een  vraagje 

soms heb ik dat ik dat heb gedaan en dan stop ik even en denk ik dat ik klaar ben. En dan een kwartier erna heb ik er weer zin in en doe ik het weer en een kwartier erna heb ik er weer zin in en doe ik het weer. Dit gebeurd vaak als ik niet kan slapen ofzo 

hebben jullie dit ook? 
kusjes 

Ik schuur soms zelf ook tegen een kussen en als ik dan niet moe ben dan wacht ik ook rond 15 min en doe ik het weer. Dat is volkomen normaal. 

Dan moest je lichaam meer klaarkomen soms heb je dat 

Hallo @Mila.xoxo 

Ik schuur ook mijn benen over elkaar of kruis ze over elkaar en dan druk ik steeds zeg maar tegen mijn vagina.

Ik hou soms expres even op. Als ik voel dat ik ga klaarkomen dan stop ik even, wacht effe en ga dan weer verder. Dat vind ik heel erg opwindend. Ik herhaal dat soms ook 3-4 keer en daarna ga ik dan pas door totdat ik echt de schokjes van mijn orgasme voel! Een oudere vriendin had me dit gezegd en het is echt super fijn!

Veel succes en vooral veel plezier!

(Als je vragen hebt stel ze gerust)

Groetjes Noa

Reageer