Vraag

Schuldgevoel na aftrekken

  • 23 April 2024
  • 4 reacties
  • 165 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een jongen van 14 jaar. Als ik ga aftrekken dan vind ik het heel fijn enzo, nadat ik ben klaargekomen voel ik me schuldig en vies. dit is na 15 minuten ofz wel weer weg. Maar toch, hebben andere mensen hier ook last van?


4 reacties

Badge

Waar heb je dan precies een schuldgevoel over? Als je dat weet en als je dat wilt delen.

Reputatie 7
Badge +5

Hii @Helper210!

Er heerst soms nog wel eens een taboe op masturberen en je zal vast niet de enige zijn die zich schuldig voelt na het klaarkomen, maar dat gevoel is echt nergens voor nodig. Het is een heel normaal iets om te doen en bijna iedereen doet het dus probeer dat gevoel echt los te laten want het is echt nergens voor nodig :)

Groetjess :)

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, je hoeft er echt geen schuldgevoel over te hebben. Het is heel normaal, zelfs gezond en gewoon deel van je lichaam en het leven. Ik herken je gevoel wel van het begin omdat ik het 'vies' vond dat er dan iets vochtigs uit mijn penis kwam en dat dat zo aanvoelde, maar het is echt volkomen normaal en fijn hoe het voelt. En vrijwel ieder mens doet dit.  Geniet er van want het is een heerlijk gevoel dat je eigen lichaam je geeft 🙂

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 4
Badge +3

Nop daar heb ik geen last van. 

er is niks mis mee

mensen doen dit al 10000 jaar 

het schuldgevoel word je ongemerkt opgedrongen door anderen

Reageer