Vraag

schoolzwemmen

  • 15 September 2022
  • 7 reacties
  • 1508 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 0 reacties

Hoi 

 

Ik zit in Groep 8 en we moeten schoolzwemmen 

 

Ik heb een beste vriend die volgens mij een beetje gay is als hij soms bij mij komt spelen gaan we altijd naar mijn kamer op met de lego te spelen laat hij zijn piemel zien ik negeer het altijd dan vraagt hij mag ik die van jou zien ik zeg nee omdat ik dat niet wil maar we moeten schoolzwemmen vanaf volgende week

dan moeten we omkleden met de heel klas maar ik ben bang dat vriend de hele tijd naar mijn piemel gaat kijken hebben jullie iets van tips  

 

 

 

 

 

 

 

 

 


7 reacties

Reputatie 5
Badge +4

waarom vind je het vervelend als iemand naar je lul kijkt?
 

Badge +1

T is denk ik alleen een compliment 

Badge

Hoi

Probeer het te negeren en kleed je snel om met je rug naar hem toe dan is het voor hem moeilijk om nog naar je piemel te kijken.

ik hoop dat je hier iets aan hebt 

Reputatie 4
Badge +1

Vraag aan je leerkracht of je in een appart kleedkotje mag. Soms mag dat. Als het niet mag kun je al je zwembroek aandoen voor het zwemmen en na het zwemmen een handoek rond je doen en dan zo je zwembroek uit en ondergoed aan

 

hopelijk heb je er wat aan

bye

Reputatie 4
Badge +4

Je zou kunnen zwemmen met onderbroek en als je later gaat omkleden gewoon in de hoek ofzo omdraaien en dan doen of een handdoek om je heen doen 

Reputatie 4
Badge +4

Ik moest ook ooit schoolzwemmen ik wilde ook niet in een kleedkamer met z’n alle en je mocht niet in een apart hokje maar dee het toch 

Hoi 

 

Ik zit in Groep 8 en we moeten schoolzwemmen 


Ik heb een beste vriend die volgens mij een beetje gay is als hij soms bij mij komt spelen gaan we altijd naar mijn kamer op met de lego te spelen laat hij zijn piemel zien ik negeer het altijd dan vraagt hij mag ik die van jou zien ik zeg nee omdat ik dat niet wil maar we moeten schoolzwemmen vanaf

Zijn jullie alleen in huis als hij bij je met de lego komt spelen Ander zou ik er voor zogen dat je slakamerdeur open blijft .Zo dat er altijd iemand zou kunnen binnen lopen . En hij niet zo vlug zijn piemel aan jou wil laten zien

volgende week

 

dan moeten we omkleden met de heel klas maar ik ben bang dat vriend de hele tijd naar mijn piemel gaat kijken hebben jullie iets van tips  

 

Je zou kunnen vragen of jij met geen ander jongen in een kleedhok mag gaan . Doen ik met school ging zwemen werd er door de juf gezegd wie met wie in het kleedhokje ging . En ik zou me er niet te druk over maken  Groetjes Timo

 

 

 

 

 

 

G

 

 

 

Reageer