schooldokter

  • 6 July 2022
  • 4 reacties
  • 1583 Bekeken

Badge

Bij ons was de schooldokter er een halfjaar geleden ongeveer het was een vrouwelijke dokter. Ik moest me uitkleden omdat ze me balle ging meten ofzo iets

ik kreeg toen al een stijve en zij was rond de 18 ,19 en moest een beetje lachen

toen moest ik in me onderbroek wachten in een soort van wacht kamer "kantoor". In me onderbroek

en er kwam een meid binnen in dr string en bh ik kreeg een stijve toen en ze keek met open mond ernaar ik deed beetje aftrekken op haar terwijl ze keek

(ik had me hand in me onderbroek toen ik wegliep omdat ik aan de beurt was verder en langs haar liep bleef ze erna kijken (slap 9cm stijf 19cm )

verder haar nooit gezien 

 

Iemand ook zoiets meegemaakt


4 reacties

Reputatie 2
Badge

een beetje genant denk ik wij moesten ons bij de schooldokter nooit uitkleden raar maar  ja weet niet hoe ik hier op moet antwoorden maar  hoe oud was je toen je dat had?

Badge

15 

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Bij mij op school is er nog 1 keer een schooldokter langs geweest toen ik in de 1ste zat. Maar heb absoluut geen kleding uit hoeven doen. Wel wilde ze gewicht en lengte weten en er werden een paar vragen gesteld. 

Vind het best gekkig dat je op je 15de bij de schooldokter nog in je onderbroek moet gaan staan voor controle..

Badge

Bij mij op school is er nog 1 keer een schooldokter langs geweest toen ik in de 1ste zat. Maar heb absoluut geen kleding uit hoeven doen. Wel wilde ze gewicht en lengte weten en er werden een paar vragen gesteld. 

Vind het best gekkig dat je op je 15de bij de schooldokter nog in je onderbroek moet gaan staan voor controle..

Ik vond het wel geil

Reageer