Vraag

school gastgezin

  • 4 September 2022
  • 6 reacties
  • 1007 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Afgelopen week hebben we voor de introductie met school een overnachting van twee dagen in Duitsland bij een gast gezin. Overdag deden we allemaal activiteiten met de klas. In de avond bij het gastgezin( per gast gezin 3 leerlingen) moesten we van de meneer en mevrouw persee zonder kleren slapen(naakt dus!) wij wouden dat niet maar er was geen andere oplossing mogelijk dus we deden het uiteindelijk toch. Toen we uiteindelijk in bed lagen moesten we elkaar aftrekken van hun en ook het sperma doorslikken dit moesten we beide nachten doen. De vraag is: is dat normaal?


6 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Dit is niet normaal dit is illegaal dus het mag niet ik zou het aan je docent vertellen want die is best serieus als het een echt verhaal is.

Reputatie 4
Badge +4

Ik denk dat je hier zelfs mee naar de politie mag maar weet ik niet zeker 

 

Reputatie 7
Badge +7

Heey,

Absoluut geen haat, maar dit klinkt nogal ongeloofwaardig.. natuurlijk mag dit niet, je moet dit zeker bij een docent/begeleider melden. 

Reputatie 3
Badge +3

Hallo

 

Ik zou meteen naar de politie en meteen naar jouw leerkracht gaan en dit vertellen. 

Badge

Hallo, vorige keer dat ik bleef slapen bij mijn beste vriend deed hij dit ook. Ik denk gwn dat dit hoort bij ergens  anders overnachten bij anderen. Mvg Kooleboy27

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Anoniem3s ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Groet, 

Renske (De Kindertelefoon) 

Reageer