Vraag

Scheve penis

  • 25 January 2022
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb een scheve penis als hij in erectie is dan staat hij een klein beetje naar de vloer kan ik dit verhelpen of gaat dit weg of is dit permanent?


3 reacties

Reputatie 2
Badge +2

ik heb het momenteel  ook, dit kan door meerdere redenen komen, de meest voorkomende 2 redenen zijn dat je penis zo groeit, dan is dit permanent of dat je te veel hebt afgetrokken langs die kant, dan kan je dit verhelpen door langs de andere kant af te trekken en is het dus tijdelijk, bij mij was het omdat ik te veel langs die kant heb afgetrokken en ik heb dit gefikst door lang langs de andere kant af te trekken

Reputatie 2
Badge +1

ik heb het momenteel  ook, dit kan door meerdere redenen komen, de meest voorkomende 2 redenen zijn dat je penis zo groeit, dan is dit permanent of dat je te veel hebt afgetrokken langs die kant, dan kan je dit verhelpen door langs de andere kant af te trekken en is het dus tijdelijk, bij mij was het omdat ik te veel langs die kant heb afgetrokken en ik heb dit gefikst door lang langs de andere kant af te trekken

Ik zal het proberen maar ik had het al voordat ik begon af te trekken meschien gaat het nog weg als het groeit en anders een operatie denk ik maar :sweat_smile:

 

Badge

penis is penis ik denk dat het niet een probleem is als je maar met de meiden er plezier mee hebt xd

Reageer