Vraag

scheve penis

  • 26 July 2021
  • 3 reacties
  • 211 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Als ik een erectie heb dan staat mijn penis een beetje naar rechts. Er is dan aan de linkerkant van mijn penis een hard stukje. Dat is ook waar mij penis buigt.


3 reacties

Heb je daar persoonlijk moeite mee? Dit komt heel vaak voor, hoor. geen zorgen over maken.

Heyy

 

Dat je penis afbuigt naar rechts is echt niet gek.. Bij iedereen ziet de penis er namelijk anders uit.

 

De ene penis buigt wat naar links, weer een ander naar boven en die van jouw naar rechts. Maak je daar geen zorgen om want dat is zoals CAE ook al aangeeft echt niet raar en veel voorkomend!

 

 

Het kan zijn dat je dat harde stukje dan voelt omdat je penis op die plek afbuigt, maar een diagnose stellen kan ik natuurlijk niet. Als je je zorgen maakt of als je pijn aan hebt aan dat harde stukje zou je altijd even langs de huisarts kunnen gaan om het te laten checken.

 

Groetjes van mij!

Lijkt mij als meisje helemaal geen probleem hoor. Hoef je je niks voor te schamen.  En als alles het doet is het goed toch ;)   als je een leuke jongen bent en lief en respectvol en verzorgd is dat al helemaal mooi.  En als je lijf verder gewoon goed is is dat nog fijner.  Ik hoop dat de andere adviezen je ook helpen en ik wou het even zeggen dat het dus voor meisjes geen probleem is ( vind ik iig)

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reageer