Skip to main content
Vraag

Scheten fetish, is er iets mis met mij?

• March 11, 2025
  • 10 reacties
  • 1416 Bekeken

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3

Goededag, meisje van 17 en word al sinds ik een jaar of 12 ben erg opgewonden van zowel mijn eigen als de scheten van vrienden van mij. Zoals als we een sleepover hebben dan laten ze het gewoon gaan en vinden het super grappig en dan heb ik moeite met niet te tonen dat het mij geil maakt. Ik heb het er het er nooit met iemand over omdat ik bang ben dat ik zal worden ge-kinkshamed.

Is dit een normale fetish? En zijn er meer die hier ervaring mee hebben? 

Ben ik raar of mislukt dat ik hier een fetisj voor heb?  En heeft iemand anders hier ook ervaring mee/tips hoe er mee om te gaan? 

10 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Weet de weg
  • March 15, 2025

De meeste fetisjen worden sowieso meestal als raar gezien maar ik zou je er niet zo druk om maken het gewoon iets wat jou opgewonden maakt en dus niets raars aan

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • March 15, 2025

@Anoniem0318 Dankje voor de support en conformatie, Dit laat mij een stukje beter voelen over mijn situatie. :)

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 16, 2025

Hey 

Ik ben ook 17 iedereen heeft fetisjen als deze jij leuk vind wat maakt uit ik er ook een paar maar ik vind fijn als jongen boven rondingen klaar komt 

Hoiikhebhulpnodig
Forum|alt.badge.img+1

Er is echt niks mis met je! Ik ken meerdere mensen die dit ook hebben! Schaam je niet. Groetjes! 
-H :)

Ik heb hetzelfde, het voelt soms wel een beetje raar maar er is niks aan te doen dus probeer ik het maar te accepteren :)

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 13, 2025

Hey ​@Jane Doe tm, het is normaal om fetisjen te hebben en het betekent niet dat je raar of mislukt bent. Seksuele voorkeuren zijn heel divers, en zolang je niemand pijn doet en het privé houdt, is het oké.

Belangrijk is om je eigen grenzen en die van anderen te respecteren, je gevoelens te accepteren en eventueel anoniem ervaringen te lezen om te merken dat je niet alleen bent.

xx liefs Wolf 🐺

Quinny.
  • Net nieuw
  • November 18, 2025

Hoi ik ben een jongen van 16 en word geil van vrouwen scheten ik weet niet waarom en dacht altijd dat ik de enige was maar ik was ook altijd bang het te vertellen aan iemand maar oke gelukkig ben ik niet de enige 😅😉

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 19, 2025

Ik las ooit een verhaal van markies de Sade waarin een man een meisje bepaalde snoepjes geeft waardoor zij winden moet laten, die hij dan opvangt in zijn mond.  Ik vond dat heel onsmakelijk om te lezen maar de man in kwestie wond dat op.  Jij bent dus zeker niet alleen met je voorliefde.

Ik ben wel blij dat je nooit bij mij komt logeren, als ik eerlijk mag zijn.

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 19, 2025

Nee, ik heb dit niet. Het lijkt me eigenlijk heel vies maar ieder z'n eigen ding hè, is helemaal oke

Liefs Yusa 😙

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • November 20, 2025

Nee joh, online staan er ook genoeg filmpjes v vrouwen die scheten laten en dat vind ik soms ook wel geil 😉