Skip to main content

Heyy

ik heb een vraagje 

hebben jullie al ooit seks gehad zo ja hoe voelde het en hebben jullie jullie geschoren?

Heyy

ik heb een vraagje 

hebben jullie al ooit seks gehad zo ja hoe voelde het en hebben jullie jullie geschoren?

Hoii! Ik heb helaas nog nooit seks gehad en ik heb dus redelijk wat schaamhaar.. ik weet dus niet of meiden het erg vinden als een jongen wat schaamhaar heeft of dat schaamhaar een echte afknapper is..


Heyy

ik heb een vraagje 

hebben jullie al ooit seks gehad zo ja hoe voelde het en hebben jullie jullie geschoren?

Ja ik hem wekelijks seks, En het voelt heerlijk! En ja ik scheer het om de 2-3 dagen want het groeit bij mij heel snel en voor seks scheer ik het meestal ook omdat mijn vriendin het niet echt fijn vind om me te pijpen als er veel haar zit, Voor de seks vraagt ze het ook soms heb je het geschoren. 


@Leuke meid 

Ik heb nog geen seks gehad, wel scheer in mijn schaamhaar al omdat ik zelf behoorlijk veel heb en het niet mooi bij mij zelf meer vond. Maar je bent het niet verplicht om te scheren, jongens of meiden moeten je accepteren zoals je bent. En doen waar je je zelf fijn bij voelt 


Reageer