Vraag

Scheren van onderen (jongens)

  • 29 August 2020
  • 5 reacties
  • 363 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey hoi, 

 

Had even een vraagje voor de mensen die hier kijken.

 

Hoe vaak scheren jullie je van onderen? 


5 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Ik zelf scheer me om de dag. Dit omdat het zomer is en dat best wel kan zweten. In de winter doe ik het soms een maand niet en dan weer 2 keer in de week. Het verschilt een beetje. Voor jezelf is het een keuze wat je wilt: kaal, getrimd, een bosje of een flinke bos. Hierop moet je je scheerpatroon aanpassen.

 

Ik zelf scheer me om de dag. Dit omdat het zomer is en dat best wel kan zweten. In de winter doe ik het soms een maand niet en dan weer 2 keer in de week. Het verschilt een beetje. Voor jezelf is het een keuze wat je wilt: kaal, getrimd, een bosje of een flinke bos. Hierop moet je je scheerpatroon aanpassen.

 

Thanks!

Ik doe het gewoon soms wanneer ik ga douchen, ik heb liever geen schaamhaar daar beneden want als het warm is kan het daar gaan zweten en soms stinkt dat best wel. Ook is het echt een hel als je een hele bos hebt hangen en het dan weg wil halen geloof mij haha, dus ik doe het gewoon zo nu en dan even als het nog best kort is.

Heyy

Soms scheer ik iedere week, andere keren scheer ik 2 maand niet. Is net waar ik zin in heb.

Groetjs

Badge

om de 2 weken

Reageer