Vraag

Scheren jongen

  • 11 February 2018
  • 4 reacties
  • 456 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een jongen van 15, ik vraag me af hoe de jongens hun schaam haar hebben;kort. Lang of misschien kaal. en aan de meisjes vraag ik wat zei het mooiste of geilste zouden vinden.

4 reacties

Hoi ik ben een jongen van 14
Ik heb dit jaar voor t eerst alles kaal geschoren persoonlijk vond ik dit niey zo fijn. Daarvoor en nu weer knip ik jet soms af zodat ik wel wat heb maar niet teveel. Maar mn bal haar scheer k wel meestal maar niet t schaamhaar dus
Hi 1234abcdee,

Sinds vorige zomer hebben mijn twin en ik kaal. Hij durfde het niet weg te halen bij hemzelf en toen had hij het eerst bij mij gedaan met ontharingsschuim en ik daarna bij hem. Ik vind zijn piemel er wel groter door lijken en hij zegt dat ook over de mijne, dus dat vind ik wel leuk.

@Boeitniet14,
Ik vind het bij jou ook wel nice, geen haartjes op je ballen en alleen een klein beetje boven je piemel dan heb je tenminste niet al dat haar in je mond bij het pijpen

@souljaboi,
Ik heb even opgezocht wie/wat bob ross is en die heeft een afro kapsel en bij je piemel vind ik dat al snel een beetje een rommeltje, zeker als er sperma in komt

Dus, ik zou gaan voor @Boeitniet14 of kaal, denk ik, maar uiteindelijk als ik een jongen echt leuk vind, zou ik hem toch wel pijpen en bovendien moet die jongen het natuurlijk zelf weten hoe die zijn schaamhaar wil hebben.

Nog een tip: met een tondeuse met van die plastic opzet kammetjes kun je het makkelijk steeds dezelfde lengte knippen/scheren, is makkelijker dan met een schaar, denk ik. Je ballen gewoon met scheerschuim en een scheermesje zou ik zeggen, worden ze lekker glad.

Groetjes,
M&M’s

Reageer