Vraag

scheren


  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi hoi  ik heb een vraagje hoe oud waren jullie toen jullie begonnen met scheren ik wil heel graag scheren maar ik ben volgens mijn ouders nog te jong ik ga btw naar 1ste ben 12 let me pls know


12 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Ik was 13 jaar toen ik voor het eerst mijn schaamhaar scheerde.

Ik was 15

Reputatie 3
Badge +3

Ik begon met scheren toen ik 13 was. Maar ik zou niet scheren omdat je het wilt, maar als het nodig is, want anders zit je gewoon tegen huid aan. Maar als je het echt wil mag het natuurlijk wel.

Hey,

Ik was zelf net 11 jaar ofzo. ,maar ik had en heb nogsteeds een snelle haargroei en was kwa haargroei daar beneden wel sneller dan andere in de as ookal waren er ook andere die het eerder hadden.

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 3
Badge +3

Ik begon met scheren toen ik 13 was. Maar ik zou niet scheren omdat je het wilt, maar als het nodig is, want anders zit je gewoon tegen huid aan. Maar als je het echt wil mag het natuurlijk wel.

Ik had jet trouwens over baard groei. Ik begon met het scheren van me schaam haar toen ik 11 was

Ik begon met scheren toen ik 13 was. Maar ik zou niet scheren omdat je het wilt, maar als het nodig is, want anders zit je gewoon tegen huid aan. Maar als je het echt wil mag het natuurlijk wel.


ja maar ik heb ook al echt super veel haar en mijn vriendinnen pesten mij daar mee ze zeggen iedere keer dat ze een oerwoud zien als ik mij omkleed en mijn zusje van 7 kijkt der de hele tijd naar dat is zo fk irritant 

groetjes. X

Reputatie 3
Badge +3

Ik begon met scheren toen ik 13 was. Maar ik zou niet scheren omdat je het wilt, maar als het nodig is, want anders zit je gewoon tegen huid aan. Maar als je het echt wil mag het natuurlijk wel.


ja maar ik heb ook al echt super veel haar en mijn vriendinnen pesten mij daar mee ze zeggen iedere keer dat ze een oerwoud zien als ik mij omkleed en mijn zusje van 7 kijkt der de hele tijd naar dat is zo fk irritant 

groetjes. X

Sorry. Ik had je naam niet gelezen dus ik dacht dat je een gast was en het over baardgroei had. Maar als je het wil, dan zou ik het zeker doen. 

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

Sorry. Ik had je naam niet gelezen dus ik dacht dat je een gast was en het over baardgroei had. Maar als je het wil, dan zou ik het zeker doen.  

ohw oki maakt niet uit hoor X

 

 

 

 

 

Hey, 

 

Je moet doen waar je bij prettig voelt, niet omdat een ander daar invloed heeft.

 

Groetjes Gebruiker c 

Waarom zou je dit met je ouders delen doe het gewoon en trek je van niemand wat aan als jij je er goed bij voelt doe het dan gewoon!

Waarom zou je dit met je ouders delen doe het gewoon en trek je van niemand wat aan als jij je er goed bij voelt doe het dan gewoon!

Precies, ik scheer ook gwn mn schaamhaar daar beneden en mn oksels enzo zonder dat mn ouders het weten. Ik scheer arm en been haar niet want dat vind ik helemaal niet erg dat dat er zit. Mn gezicht scheer ik trouwens nog niet echt want ik heb we een snor maar vindt het nog niet echt nodig. Ben 15 jaar trouwens haha.

Ik was 13/14 toen ik voor het eerst mijn schaamhaar scheerde, maar als het bij jou echt nodig is moet je dat gwn doen.

Reageer