Vraag

scheeren jongen

  • 7 April 2024
  • 6 reacties
  • 184 Bekeken

Badge

Ik ben 12 en ik kreeg op muj n11.5 ofzo schaamhaar. Ik durfde het nie te scheren. Nu scheer ik wel met het scheermesje van men moeder. Is dit raar? Ik vraag me ook af hoe ik eigenlijk moet scheeren.

 

Voor de meisjes hebben jullie liever kaal of heel veel haar of laat maar weten😍


6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey, nee dat is niet raar. Hooguit dat je het beter met een eigen scheermesje kunt doen. Dat is hygiënisch. Maar dat je daar scheert is niet raar. Gewoon doen als je je daar goed bij voelt. En hoe het moet kun je hier bekijken ( i did too ) : 

https://nl.wikihow.com/Je-schaamhaar-verzorgen

Staat ook iets over het verwijderen. Succes! 

Liefs Tover xxx

Badge

als ik jou was zou ik het niet scheren met het scheermesje van je ma. had ik ook gedaan en krijg je alleen maar irritaties van en das niet prettig, ook is het niet schoon om te doen. ik zou gewoon een andere pakken en als je die niet hebt gwn vragen of miss appen als dat beter werkt voor jou.

zelf ben ik 16 dus ik heb al wat ervaring (meisje), mr k weet niet hoe jongens scheren

Reputatie 7
Badge +11

Hoi,

Het is zeker niet raar. Als jij dit lelijk vind mag je het weghalen haha.

 

Ikzelf vind het bij een jongen mooi als het gewoon netjes is bijgewerkt. Niet volledig kaal maar ook niet dat je de boom door het bos niet meer kunt zien 🤣

 

Doe gewoon wat jij fijn vindt.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Badge

hoi!

ik doe het precies op de zelfde manier als jou.

vooral omdat ik niet durf te vragen of ik een eigen mag….

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, het is helemaal niet raar, maar waarom met het mesje van je mams? Je kunt er beter zelf een paar kopen, kost weinig.  Doe het voorzichtig met een nieuw mesje, niet te vaak gebruiken, en gebruik scheerschuim.  Je kunt anders vast op internet wel tips vinden :) Maar nee, het is niet raar hoor, ik doe het ook en je mag dat lekker zelf bepalen toch? ;).

Groetjes liefs Tartan X

P.s, goede link van @Tover01 

Reputatie 7
Badge +5

Hii!

Ben het helemaal eens met wat de anderen ook al zeggen! Scheren is helemaal niet raar en veel mensen doen dat! Het is idd wel beter om je eigen scheerspullen te kopen want dat is wat hygiënischer. Met een scheermesje moet je idd goed opletten dat je hem niet te vaak gebruikt, dat je scheerschuim gebruikt en vooral ook dat je de tijd neemt om jezelf te scheren. Als je te snel wilt kan je wondjes krijgen en dat is niet fijn.. Je zou eventueel ook een trimmer kunnen kopen. Daarmee krijg je je huid niet helemaal glad, maar het scheert wat soepeler en de kans op wondjes is daarmee ook wat kleiner.

En zou ook zeker het linkje die @Tover01 in zijn reactie heeft gezet even doorlezen!

Groetjess van ItsJustMe :)

Reageer