Vraag

Schamen voor vingeren

  • 6 March 2020
  • 5 reacties
  • 466 Bekeken

Hi

Ik ben een meisje van 13 en vinger mezelf soms, maar als ik dat heb gedaan schaam ik me kapot! Heeft iemand anders dit ook en hebben jullie tips ofzo?

xx anoniem


5 reacties

Heyyy anoniempje, 

 

Het is nergens voor nodig om je te schamen voor vingeren. Het maakt je juist een mens. Veel meiden zullen er niet over praten in tegen stelling tot jongens maar toch doen ze het wel. Maar omdat niemand het zegt zegt de ander het ook niet.

 

Nogmaals het is heel normaal super veel meiden doen het alleen weten ze het niet van elkaar. Ik wens je nog veel plezier daar beneden en hoop dat je boven deze schaamte uit komt 

 

 

Badge

Er is nergens boo nodig om je te schamen want het is gewoon een normaal zaak en meetse meisje an jou leeftijd doen dat ook

-onnodige quote verwijderd-

Je hoeft je echt niet te schamen het is heel normaal om op die leeftijd dingen te proberen 

Hallo Anoniempje.x_x :)

Je hoeft je niet te schamen voor het vingeren. Bijna elk meisje vingert wel alleen ze praten er gewoon niet over. Waarom schaam jij eigenlijk voor het vingeren ben ik wel benieuwd naar. 

-Dr8gon99

Reputatie 2
Badge +1

Heeyy

Je hoeft je daar echt niet voor te schamen! Uit onderzoek is gebleken dat op onze leeftijd iets meer dan de helft van de meiden dat doet, en 90% van de jongens.

Greetzzz Daniëlle 

Reageer