Vraag

Schaamhaar scheren of niet? MEIDEN


Badge

Hallo, hier ben ik weer met een niuwe vraag: Scheren jullie jullie schaamhaar, of niet, of misschien knip je het wel. Kortom: Wat doen jullie met schaamhaar?

Alvast bedankt voor alle reacties.


15 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hoi Jiska24!,

ik scheer mijn schaam haar niet en zou niet weten hoe het moet. Op gegevenmoment stopt het met groeien. Ik heb er niet echt last van. Maar als jij dat wel hebt moet je dat zeker doen!

ik hoop dat je er wat aan hebt🙂

groetjes van mij!

Heyy, ik ben een meisje van 15 jaar en ik scheer soms wel een bikinilijn, maar ik scheer niet altijd. Ik denk iets van 2 keer per week en in de winter veel minder. Ik ben een tijdje terug weer begonnen met scheren. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. 
 

Hoi, hier een reactie van een jongen.

als ik jullie was zal ik je schaamhaar wel scheren. Als je bijvoorbeeld voor de eerste keer seks hebt en je ziet als jongen zo’n grote bos haar daar, dan is dat echt een afknapper

 

Hoi, hier een reactie van een jongen.

als ik jullie was zal ik je schaamhaar wel scheren. Als je bijvoorbeeld voor de eerste keer seks hebt en je ziet als jongen zo’n grote bos haar daar, dan is dat echt een afknapper

 

Voor sommigen inderdaad (waaronder voor mij). Maar een beetje haar is helemaal niet erg

 

Reputatie 1
Badge +1

Ik kreeg al heel vroeg schaamhaar, en op mijn 11e scheerde mijn moeder het met een  tondeuse. Natuurlijk werd dit ongemakkelijk, en ik scheer het sinds kort zelf. ik had wel wat wondjes, maar dat kwam door mezelf.

Xjes

Hey ik Ben een meisje van 16, en ik kan me niet eens voorstellen dat ik geen behaarde kut zou hebben.  OP mn 10e kreeg ik schaamhaar en ik vind dat het er gewoon hoort te groeien. Ik heb nu ik 16 Ben  echt veel zwart krullend schaamhaar. T is een hele bos. Het hoort gewoon bij mij, en ik vond het prettig en fijn om het helemaal behaard en harig bij mn kut te hebben. En het is onwijs opwindend om met mijn vingers door mn bos haar te strelen en te kroelen  Al's ik me lekker aan het vingeren Ben. Dus ik zeg keihard NEE!!! Tegen het scheren van een  behaarde kut!! Ach, ik Ken meer Dan genoeg meiden die een flinke bos haar op  hun kut hebben hoor! En harig zijn Al's meisje is gewoon puur natuur en heel gewoon . Al's he puber bent word je van een .meisje een vrouw, en die hebben echt wel schaamhaar!! Doooi!! Carmen16

Hoi Jiska24!,

ik scheer mijn schaam haar niet en zou niet weten hoe het moet. Op gegevenmoment stopt het met groeien. Ik heb er niet echt last van. Maar als jij dat wel hebt moet je dat zeker doen!

ik hoop dat je er wat aan hebt🙂

groetjes van mij!

heey luna ik scheer me ook niet ik vind dat ook wel fijner ook bij meiden maar waar stopt het dan ? en als je er geen last van hebt blijft het onder je bikini lijn dan en aan de boven kant ook beneden niet tot je navel omhoog toe ? liefs xx

Badge

Ik ben zelf een jongen en ik vind niet dat meiden hun schaamhaar moeten scheren, het hoort bij je en ik doe het zelf ook niet

MicMac

Reputatie 3
Badge

Ik ben 12 en heb al best veel schaamhaar. scheren wil ik nu nog niet later miss wel.  vind het nu zo stoer staan

Ik scheer het al sinds mijn 12 jaar vind het veel mooier kaal en veel gevoeliger als je seks hebt of als je masturbeert.

Reputatie 3
Badge

@Tweety ik heb nog geen borsten en als ik me scheer ben ik net een 9 jarige. Met mijn volle bos voel ik me ouder en stoerder. Vingeren gaat prima met die bos :-)

@Benthe12  Dat maakt iedereen voor zichzelf uit natuurlijk wat hij of zij fijn vind natuurlijk kan je vingeren met schaamhaar maar kaal is gewoon veel gevoeliger en lekkerder als je vingert of seks hebt.

Reputatie 3
Badge

@Tweety Lief van je ik vind zo echt fijner en maakt me opgewondender 

Reputatie 1
Badge

He Bënte van12, meisje ik geef je helemaal gelijk hoor schatje. Je lijkt wel heel erg op mn kleine zusje van ook 12, hi hi, ze is ook zo n schatje, ze is echt klein en heeft ook geen borstjes...maar ze heeft wel zeker voor dr 12 jaar nogal erg  veel schaamhaar,  goen ik haar een keer bloot zag tijdje terug wist ik niet wat ik zag...en het meisje is toch trots dat ze blijkbaar  nogal kei snel groeiend schaamhaar heeft. Ze heeft gelijk, meg haar bos haar ziet ze er zo stoer uit! En ze laat zich door het hele hyis bzkijken als ze enkel een të keap slipje aan heeft. Mn vader zei dat hij moest tiegeven dat zijn kleune meisje nlg zo der borsten erxecht super stoer uit ziet, zo schattig zo n klein meisjexmet Wel een grotexbos op dr poesje.

Ik zou het wel doen want op de middelbare word je er ook veek om gepest zoals een meisje uit m'n klas en veel meer meisjes 

Mn moeder heeft dat altijd gezegd dus ik laat het liever niet groeien

En jongens vinden het ook niet echt fijn

Gr monkeygirl🙊💋💋

Reageer