Vraag

schaamhaar scheren of niet

  • 22 October 2023
  • 12 reacties
  • 1178 Bekeken

Badge

Hoi ik ben sara (niet mijn echte naam). Ik ben een meisje 13 jaar en heb best veel schaam haar. Ik scheer het niet maar knip het soms wel een beetje korter. Ik vroeg me af of andere meiden van mijn leeftijd ook schaamhaar hebben en of ze het knippen, scheren of zo laten. Laat me alsjeblieft weten wat jullie doen of voor jongens jullie mening erover. Groetjes sara.


12 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Rond je 13e schraamhaar hebben is heel normaal hoor. Iedereen heeft z'n eigen voorkeur voor hoe ze hun schraamhaar houden. Voor mij doe ik maar wat ik in het moment het handigste vind. Vooral in de zomer scheren en in de winter knippen. 

Reputatie 7
Badge +6

Hey ik begrijp je heel goed! Ik vond je topic omdat ik dezelfde vraag heb, stel ik heb ooit seks, moet ik dan scheren?

Nou ja, ik scheer het zelf niet. Maar misschien ga ik dat nog doen. Ik zou het niet erg vinden als mijn vriendin niet zou scheren. (Ik zou juist opgelucht zijn). 

Reputatie 7
Badge +9

ik scheer het wel. ik zou wel oppassen als ik jouw was. ik krijg altijd een soort uitslag daar en ik hoor meer meiden daarover klagen. dus ik zou het alleen doen als het buiten je onderbroek komt.

vaak zodra ik ongesteld ga worden dan knip ik het want anders blijft het bloed erin zitten en dat doet heel veel pijn.

Reputatie 1
Badge

Ik ben zelf nu 17 en heb best veel schaamhaar, had het vorig jaar of dit jaar in de meivakantie geschoren voor de 1e keer om te kijken hoe het was. Ik vond er niks aan dus liet ik het weer groeien en heb tot op de dag niet meer geschoren. Ik had tot mijn 15e niet geschoren, omdat ik dat niet chill vind. En nu doe ik het niet meer en laat ik het staan zoals het nu is. Maar het is jouw voorkeur, dus als je het wilt scheren dan scheer je het en zoniet dan laat je het gewoon lekker staan. Maar je bent een meisje, dus waarschijnlijk zou je het heel ongemakkelijk vinden om schaamhaar te hebben in de zomer als je bijvoorbeeld naar de strand gaat, dan zou ik het wel scheren.

Reputatie 1

Heb zelf ook een enorme bos.....vind het maar vies. Ik scheerde het eerst ook maar nu gebruik ik ontharingscreme.......eerst kortknippen dan insmeren......ff n kwartiertje op bed liggen.......ik hoef dan minstens 2 weken geen zorgen te maken om stoppels. Gewoon bij de action. 

Reputatie 1
Badge

Hoi TS, bij mij begon mn schaamhaar al op mn 10e te groeien, en toen ik net als jij 13  had ik gewoon al een zeg maar behaarde kut van 15 jarige meisjes, een grote zwarte harige driehoek. Ben nu 15 en heb me eigenlijk daar nooit geschoren of zo. Kweet niet, maar ik vind het gewoon heel mooi, vrouwelijk staan als ik mezelf in de spiegel zie bloot en dan als 15 jarige mn grote zwarte bos haar zie die meiden van 25 of zo hebben dan ben ik best trots . dat ik er zo uit zie. Ts, ja, eigenlijk hebben alle meisjes van 12 of als ik nog eerder gewoon al lang een behaarde poes,  want meisjes krijgen nou eenmaal vaak een paar jaar vroeger schaamhaar dan jongens. En Ts, geloof me nou echt dat ik nog nooit klachten of gezeur heb gehad van jongens doordat ik een flinke harige poes heb, ach meestal bij de 1d keer schrikken ze wel even als al dat zwarte haar zien. En vergeet niet dat als een jongen je Echt kei leuk vind dat hij vastcniet eens iegs,zegt over je schaamhaar,  dat is echte liefde. X 

Sws scheren doe ik had het al heel jong

Ik kan je zeggen de meeste jongens zouden er niet echt blij van worden

Gr monkeygirl🙊💋

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb het ook kaal geschoren daar beneden vind haar op die plek ook maar niks en daarnaast is het oog hygiënischer een kaal stuk huid is beter schoon te houden dan met al die haartjes.

Hey Sara, ben nu 16 ,maar geloof me maar dat toen ik ook 13 was mn vagina al overal helemaal behaard was, kreeg haar op mn 9e en het groeide heel snel. Was 14 toen ik mn eerste vriendje kreeg, hij was 13. Beste Sara, toen we het de eerste keer echt gingen doen zag ik dat mn vriendje bijna nog geen schaamhaar had, toen dacht ik Oeps!! Ik dus wel ... Ik was ook langer en groter al dan hem, ik had al best grote borsten en al echt een vrouwelijk lichaam,  Nou toen ik me voor het eerst naakt liet zien werd hij echt even niet goed en geloofde zijn ogen niet, hij vroeg serieus of hij even goed mn lichaam mocht bekijken en overal aan zitten?? Vond het goed hoor, nou, hij snapte echt niet hoe mn vagina al zo zwaar behaard kon zijn, ik was 14!! Hij vond het echt zooo fantastisch en opwindend hoe mn vagina er uit zag, en om aan mn grote zwarte bos schaamhaar te zitten. Dus maak je geen zorgen Sara, zat jongens die van behaarde meisjes houden, echt hoor. Succes!

Tekst deels aangepast door de Kindertelefoon ivm regel 6.

Badge

hoi, ik ben zelf 12 en heb ook best veel schaamhaar. het is vooral heel lang! ik erger me er niet super veel aan ofzo, ik wil het gaan knippen, maar ben bang dat het er dan idioot uit gaat zien en dat ik het verkeerd doe. verder scheer ik wel altijd mn oksels. ik wil nog wachten met daar beneden scheren, want je krijgt daar sneller irritaties of bultjes

Reputatie 4
Badge +3

Hoi, ik ben dertien en heb ook best al wat schaamhaar. Ik denk dat het op mijn 11e echt begon. Ik heb donker haar dus zie het ook direct goed zal ik maar zeggen. Ik scheer het niet maar knip het. Net als Sara.anoniem. Vooral langs mijn bikinilijn. Ik wil geen haar uit mijn slip of zwemkleding. 

Eigenlijk vind ik een harig kutje ook wel leuk. Het is heel vrouwelijk vind ik zo’n driehoek. Ook speel ik vaak met mijn schaamhaar tijdens het masturberen. Dat voelt heel geil vind ik. Mijn moeder zie ik wel eens scheren, maar het lijkt me ook wel eng om met zo’n  mesje langs je schaamlippen te gaan. 

Misschien haal ik een keer een beetje weg, maar niet helemaal

Fleur

Badge

Nou ik hou van lekker kaal!

 

J15

Reageer