Vraag

schaamhaar scheren jongeren

  • 16 June 2020
  • 6 reacties
  • 579 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo, ik ben een jongen van 14 jaar(bijna 15) ik vraag me af hoe jullie je schaamhaar bijhouden. moet ik het bijhouden dat het er nog wel zit of moet het helemaal kaal… laat het even weten. alvast bedankt

 


6 reacties

hallo, ik ben een jongen van 14 jaar(bijna 15) ik vraag me af hoe jullie je schaamhaar bijhouden. moet ik het bijhouden dat het er nog wel zit of moet het helemaal kaal… laat het even weten. alvast bedankt

 

Gewoon zelf kijken wat je het fijnst vind

Heyy

Zoals idd al gezegd, gewoon wat jij fijn vindt. Soms scheer ik het, soms laat ik het dan een maandje staan. Is net waar ik ff zin in heb.
Groetjs

Ik scheer wanneer ik er zin in heb, atm ziet niemand het. Als ik weer moet beginnen met omkleden in kleedkamers want zit op zwemmen, ga ik het weer scheren.

Ben een meisje maar ik dacht ik reageer gwn:wink:

Om te beginnen, je moet helemaal doen wat je zelf wilt. Ik vindt het wel zo fris en verzorgd als het allemaal geschoren is, maar das je eigen keus.

Als je het weg zou willen halen, zou ik zeggen; praat er eens met je ouders over, dat je graag een scheermesje zou willen. Zeg desnoods dat je je oksels wilt scheren ofzo, minder ongemakkelijk. Als het erg lang is zou ik eerst even met een schaar het ergste er vanaf halen. Daarna onder de douche met scheermesje (en scheerschuim MET DE HAARRICHTING MEE SCHREREN. Anders krijg je vervelende, jeukende bultjes.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

hallo, ik ben een jongen van 14 jaar(bijna 15) ik vraag me af hoe jullie je schaamhaar bijhouden. moet ik het bijhouden dat het er nog wel zit of moet het helemaal kaal… laat het even weten. alvast bedankt

 

nah g gwn 1x per maand helemaal kaal toch. moet wel fresh blijven. ik ben toch blond dus groeit niet langer dan 2,5 cm

hallo, ik ben een jongen van 14 jaar(bijna 15) ik vraag me af hoe jullie je schaamhaar bijhouden. moet ik het bijhouden dat het er nog wel zit of moet het helemaal kaal… laat het even weten. alvast bedankt

 

Hee hee!

 

Je bent nog hartstikke jong dus je moet lekker doen wat je zelf prettig vind jongen! 😉

 

Ik moet je wel de tip geven dat je na je eerste x scheren bijna om de 2 a 3 dagen telkens moet scheren. Anders jeukt het echt heel heel heel erg. 

 

Succes! 

Reageer