Skip to main content
Vraag

schaamhaar scheren jongens

• 23 februari 2025
  • 8 reacties
  • 755 Bekeken

Forum|alt.badge.img

He ik had een vraagje over het scheren van je pimel en ballen want ballen dat is altijd een probleem en met mijn pik krijg ik het nooit lekker glad dus ik heb een korte vraagen lijstje

1.hoe oud bent je  

2.Wat doe je om kaal te worden scheren,        ontharing crème

1. Als je scheert elektrisch op met mesje 
  2. En als je ontharing crème gebruikt ook op je ballen  
  3. en wat gebruikt je na het scheren 

Trouwens ik ben 14

8 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2517 reacties
  • 23 februari 2025

Hey,  ik geef antwoorden:) 

1.13

2. "Dames scheermesje" is het veiligste en handig.

3. Kan allebei. Als je het niet vertrouwt is scheerapparaat beter. Is het lang dan eerst warm water en daarna schuim gebruiken en dat dames mesje. Rustig bewegen.

4. Kan. Goed afspoelen maar scheren is fijner vind ik

5. Na het afspoelen goed droog maken en zogenaamde uiercrème of soft hydraterende crème erop.  

Zo moet het lukken 😉 liefs Tover xxx 

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1785 reacties
  • 23 februari 2025

Als ​@Tover01 het doet doe ik het ook

Fietswielen schreef:

He ik had een vraagje over het scheren van je pimel en ballen want ballen dat is altijd een probleem en met mijn pik krijg ik het nooit lekker glad dus ik heb een korte vraagen lijstje

1.hoe oud bent je? 13

2.Wat doe je om kaal te worden scheren,        ontharing crème? Ik hou het meestal bij, maar soms gebruikt ik scheer gel

1. Als je scheert elektrisch op met mesje? Mesje
  2. En als je ontharing crème gebruikt ook op je ballen ? Ja
  3. en wat gebruikt je na het scheren? Iets glads 

Trouwens ik ben 14

Groetjes Lupus 

Ik denk met je mee
Forum|alt.badge.img+2

Hi 

Doen jullie het dan met de scheerapparaat voor je baart of snor 

Of met die tondeuse die er ook aan vast zit 

Ik probeer het te scheren sinds kort want ik wist niet of dat kon 

Maar ik krijg het niet voor elkaar

Groetessss

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 505 reacties
  • 27 februari 2025

@Tover01 ik had nog nooit van uiercrème gehoord en heb het opgezocht.  Nu moet ik nog lachen als ik eraan denk dat jongens zalf voor uiers op hun ballen smeren.

Is dat geen vettige boel in je onderbroek met die crème?

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2517 reacties
  • 27 februari 2025

Hey ​@Diana  😂 sorry dat vind ik dan weer grappig hoe je dat zegt! Ik snap je beeld erbij wel.  Haha, het is wel gewoon een "mensencrème" en je moet er ook niet te veel van gebruiken xD.  Heel klein beetje puur om irritatie van de huid te voorkomen en er zijn vast ook duizenden andere geschikte crèmes voor 😊😉het voelt anders schraal aan. Na scheerschuim hoeft het niet, na een scheerapparaat wel.  Tondeuse lijkt me niet fijn en ook link in dat zachte gedeelte.  

Ohja en antwoord op je vraag:  dat valt erg mee, als je niet zoveel gebruikt zeker en het trekt ook super snel in.  Ook fijn voor je handen trouwens. Dus het is goed te doen  en bezorgt me geen vette boel in de slip 😊. 

Liefs, Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 505 reacties
  • 27 februari 2025

@Tover01 tondeuze lijkt me inderdaad ook link, met risico op  besnijdenis.

Nu ik weet waarvoor mensen die uiercrème ook gebruiken, ga ik toch afwijzen als iemand me er een likje van aanbiedt (‘hier meid, haal maar een beetje uit mijn potje voor je schrale handen in deze winterkou’).

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4222 reacties
  • 28 februari 2025

Ik gebruik sinds kort een Philips OneBlade trimmer. Die kun je voor je gezicht gebruiken en er zitten opzetstukjes bij voor je lichaam. Er begint bij mij nu wat borsthaar te komen en dat gaat met deze makkelijk weg.  Schaamhaar doe ik niet helemaal weg maar trim ik bij en dat gaat prima met deze.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 14 reacties
  • 19 maart 2025

​@Ik denk met je mee  ik heb dat ook ik weet dat ook niet 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen