Skip to main content
Vraag

schaamhaar scheren aan ouders vragen?

Forum|alt.badge.img

Hoi,

Ik wil graag mijn ballen scheren, maar mijn ouders zien wel is m’n piemel en zien dat ik er een paar centimeter haar op zit. Dus dan is het een beetje gek als ik ineens m’n hele piemel kaal heb geschoren. Heeft iemand tips hoe ik het aan m’n ouders kan vragen of wat anders? 
Ik scheer wel al mijn snor en baard en ik ben bijna 15

4 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 513 reacties
  • 31 maart 2025

Je hoeft het toch niet te vragen. Ik neem aan dat je ook niet moest vragen om je gezicht te scheren. Gewoon doen, ze zullen er echt niet moeilijk over doen. Misschien scheren ze hun schaamhaar zelf ook.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 33 reacties
  • 3 april 2025

Waarom laat je je piemel zien aan je ouders? Vind je het fijn als er mensen naar kijken? Lijkt mij wel best fijn maar niet echt als het men ouders zijn

Diana
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 513 reacties
  • 3 april 2025

@Jongen 15j dat komt in veel gezinnen voor hoor, dat mensen elkaar naakt zien.  Heeft niets te maken met graag hebben dat mensen naar je lichaam kijken maar wel het niet erg vinden dat ze je zien.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 1 reactie
  • 4 april 2025

@Jongen 15j

Nee, als ik uit de douch@e bijvoorbeeld loop dan zien ze het wel is

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen